Re: [Czechlist] Mgr. XYZ, advokat

  • Hannah Geiger
    Message 1 of 5 , Mar 7, 2013
      Ale on je zapsan v seznamu advokatu, takze mu musim rikat pravnik,
      cili ho musim jako pravnika dat tam jak je Mgr. XYX, advokat, pod
      podpisem, ne?

      Message 2 of 5 , Mar 7, 2013
        To, ze je clovek pravnik a treba i advokat, neznamena, ze ma vubec
        nejaky titul. Za bolsevika byli jeden cas jen promovani pravnici, bez
        titulu.

        A to advokatstvi, kdyz uz tam musi byt, se da prelozit treba dovetkem
        attorney-at-law.

        Ale jinak je to na tobe. :-)
        Martin

        Message 3 of 5 , Mar 8, 2013
          Souhlas, sarka

> [...]

          > <mailto:ygroupsnotifications%40yahoogroups.com>?subject=Feedback%20on%
          > 20the%20redesigned%20individual%20mail%20v1>

        • geigerhannah20
          Message 4 of 5 , Mar 8, 2013
            OK díky všem , stalo se, už je to pryč

            Hanka

            In a message dated 3/8/2013 7:35:03 A.M. Eastern Standard Time,
            sarka@... writes:

            Hani, že je v komoře advokátu, to znamená, že je advokát, a titul není
            podstatný. Jak psal Martin ya jméno bzch napsala attorenez-at-law a basta

            Sarka

            dám se velmi ráda přesvědčit, ale je vedený v ČAK, ...tak uvidím. Kaž
            dopádně díky.

            From: _mjanda@..._ (mailto:mjanda@...)

            (http://groups.yahoo.com/;_ylc=X3oDMTJjZzVqdjdpBF9TAzk3MzU5NzE0BGdycElkAzMyO

            (mailto:Czechlist-traditional@yahoogroups.com) <mailto:Czechlist-traditional%40yahoogroups.com>