Re: [Czechlist] Mgr. XYZ, advokát

  • geigerhannah20
    Message 1 of 5 , Mar 7, 2013
      Díky, to Masters jsem právě chápala, ale ne v souvislosti s advokátem.

      Hanka

      In a message dated 3/7/2013 12:26:49 P.M. Eastern Standard Time,
      mjanda@... writes:

      Neni. K doktorskemu titulu dotycnemu panovi chybi rigorozni zkouska,
      kterou lze delat az po skole a na kterou se zrejme vykaslal.
      Ekvivalentem Mgr. je Master degree.

      Osobne bych ten titul preskocil - variace typu Master of Judicial
      Art/Science by byly asi moc velka divocina.

      Martin

      Dne 7.3.2013 18:21, geigerhannah20 napsal(a):

      > Dobrý den,
      >
      > vím, že abbrev. jsou ta stará známá ohraná deska, a vìtšinou dostávám
      > souhlas když je nechávám nepøeložené.
      >
      > Zde jde o právníka který udìlal plnou moc, mohla bych napsat jméno a
      > za tím J.D., nebo ne.
      >
      > Doèítám se, že Mgr. je také Juris Doctor.
      >
      > Díky
      >
      > Hanka
      >

      > Yahoo! Groups

      c->

      <mailto:Czechlist-traditional@yahoogroups.com?subject=Change%20Delivery%20Format:%20Traditional>,

      <mailto:Czechlist-digest@yahoogroups.com?subject=Email%20Delivery:%20Digest>

      <mailto:ygroupsnotifications@yahoogroups.com?subject=Feedback%20on%20the%20redesigned%20individual%20mail%20v1>
      > .

    • Hannah Geiger
      Message 2 of 5 , Mar 7, 2013
        Ale on je zapsan v seznamu advokatu, takze mu musim rikat pravnik,
        cili ho musim jako pravnika dat tam jak je Mgr. XYX, advokat, pod
        podpisem, ne?

        Message 3 of 5 , Mar 7, 2013
          To, ze je clovek pravnik a treba i advokat, neznamena, ze ma vubec
          nejaky titul. Za bolsevika byli jeden cas jen promovani pravnici, bez
          titulu.

          A to advokatstvi, kdyz uz tam musi byt, se da prelozit treba dovetkem
          attorney-at-law.

          Ale jinak je to na tobe. :-)
          Martin

          Message 4 of 5 , Mar 8, 2013
            Souhlas, sarka

> [...]

            > <mailto:ygroupsnotifications%40yahoogroups.com>?subject=Feedback%20on%
            > 20the%20redesigned%20individual%20mail%20v1>

          • geigerhannah20
            Message 5 of 5 , Mar 8, 2013
              OK díky všem , stalo se, už je to pryč

              Hanka

              In a message dated 3/8/2013 7:35:03 A.M. Eastern Standard Time,
              sarka@... writes:

              Hani, že je v komoře advokátu, to znamená, že je advokát, a titul není
              podstatný. Jak psal Martin ya jméno bzch napsala attorenez-at-law a basta

              Sarka

              dám se velmi ráda přesvědčit, ale je vedený v ČAK, ...tak uvidím. Kaž
              dopádně díky.

              From: _mjanda@..._ (mailto:mjanda@...)

              (http://groups.yahoo.com/;_ylc=X3oDMTJjZzVqdjdpBF9TAzk3MzU5NzE0BGdycElkAzMyO

              (mailto:Czechlist-traditional@yahoogroups.com) <mailto:Czechlist-traditional%40yahoogroups.com>