Re: [Czechlist] Re: Prekladatelska hospoda - nutno zmenit podnik

  • Valerie Talacko
    Message 1 of 5 , Mar 6, 2013
      Smutna zprava.

      Co treba La Casa Blu? Oni konci az 31.3...

      http://www.facebook.com/lacasa.blu?fref=ts

      Valerie

      Message 2 of 5 , Jun 2, 2014
        Ahoj,

        bylo mi naznaceno, ze se prazdniny blizi a kdovi kdy se zas vsichni
        uvidime. Takze vypisuju ctyri terminy na hospodu, hlasujte prosim na adrese
        http://doodle.com/d69m2pp4rahaswfd . Hlasovani bych rad uzavrel do
        patku, tak neotalejte s hlasovanim. A samozrejme, muzete to poslat na
        Xichtovnik, Tviitr, Guugle minus, nebo i na lamparnu na Hlavnim nadrazi.

        Hospoda bude na obvyklem miste, leda byste nekdo mezitim objevili neco
        pronikave lepsiho.

        Lakadlo na zaver: kdo dorazite, muzete se tesit na vzacneho hosta ze
        zamori a zajimavou diskusi o automobilismu (presneji o prekladatelskych
        trabantech a mercedesech :))

        Tesi se
        Message 3 of 5 , Jun 6, 2014
          Ahoj ucastnici,

          velke diky za hojne a rychle hlasovani. And the Oscar goes to... utery,
          10.6., v 19 hodin. Je to hned po tom marketingovem cirkusu, co dela SDL,
          takze mohou dorazit i prespolni.

          Protoze je to termin, kdy ja nemuzu (jojo, revoluce pozira sve deti),
          stul je tentokrat zamluven na Pavla Janouska - takze se, Pavle, nediv,
          pokud ti budou z hospody volat.

          Jen uplne pro jistotu pripominam misto konani - Minipivovar (ne
          restaurace) U Bansethu, Taborska 49, Praha 4.

          Jo a dejte to prosim zas vedet do lamparny, teda na Xichtovnik.

          Uzijte si to i za mne!

          Hezky slunecny vikend
          Martin