Re: Prekladatelska hospoda - nutno zmenit podnik

  • janvanek
    Message 1 of 5 , Mar 6, 2013

      > dohodli jsme se s Jardou Suchankem,ze bychom se zas jednou mohli sejit.
      > Napada mne ctvrtek 14. 3. nebo utery 12.3. v jiz osvedcenem Hamtamu,

      Hamtam v sobotu 23. unora skoncil (viz zejmena jejich Facebook). V prostorach ve Voronezske 19 *pry* bude *snad* nejaky novy provozovatel, ale tezko rict, jestli otevrou tak rychle; minuly tyden probihalo vystehovavani stavajiciho inventare. Tenhle jsem se ke kontrole nedostal, mam to drobet z ruky.

      --
      Jan Vanek jr. (radeji @...)

      In the United States, there were 401(k) retirement accounts and an endless variety of other ways of encouraging ordinary citizens to play the market -- David Graeber, Debt: The First 5,000 Years, chapter 12
      "Ve Spojenych statech existovalo pres ctyri sta tisic duchodovych uctu a bezpocet dalsich zpusobu ... " -- Dluh: prvnich 5000 let, preklad: Lenka Beranova, Biz Books / Albatros Media
    • Valerie Talacko
      Message 2 of 5 , Mar 6, 2013
        Smutna zprava.

        Co treba La Casa Blu? Oni konci az 31.3...

        http://www.facebook.com/lacasa.blu?fref=ts

        Valerie

        Message 3 of 5 , Jun 2, 2014
          Ahoj,

          bylo mi naznaceno, ze se prazdniny blizi a kdovi kdy se zas vsichni
          uvidime. Takze vypisuju ctyri terminy na hospodu, hlasujte prosim na adrese
          http://doodle.com/d69m2pp4rahaswfd . Hlasovani bych rad uzavrel do
          patku, tak neotalejte s hlasovanim. A samozrejme, muzete to poslat na
          Xichtovnik, Tviitr, Guugle minus, nebo i na lamparnu na Hlavnim nadrazi.

          Hospoda bude na obvyklem miste, leda byste nekdo mezitim objevili neco
          pronikave lepsiho.

          Lakadlo na zaver: kdo dorazite, muzete se tesit na vzacneho hosta ze
          zamori a zajimavou diskusi o automobilismu (presneji o prekladatelskych
          trabantech a mercedesech :))

          Tesi se
          Message 4 of 5 , Jun 6, 2014
            Ahoj ucastnici,

            velke diky za hojne a rychle hlasovani. And the Oscar goes to... utery,
            10.6., v 19 hodin. Je to hned po tom marketingovem cirkusu, co dela SDL,
            takze mohou dorazit i prespolni.

            Protoze je to termin, kdy ja nemuzu (jojo, revoluce pozira sve deti),
            stul je tentokrat zamluven na Pavla Janouska - takze se, Pavle, nediv,
            pokud ti budou z hospody volat.

            Jen uplne pro jistotu pripominam misto konani - Minipivovar (ne
            restaurace) U Bansethu, Taborska 49, Praha 4.

            Jo a dejte to prosim zas vedet do lamparny, teda na Xichtovnik.

            Uzijte si to i za mne!

            Hezky slunecny vikend
            Martin