Sdileni tymoveho projektu v OmegaT

  • Milan
    Message 1 of 6 , Mar 3, 2013
      1. krokem je vytvoreni projektu

      Prezentace je o 2. kroku: stazeni projektu prekladatelem do sveho pocitace.

      http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-03-03/cs/00.html

      Milan
    • Milan
      Message 2 of 6 , Mar 6, 2013
        Automaticky preklad s TMX a OmegaT.cz

        Druha prezentace o sdileni projektu prekladateli:

        http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-03-06/cs/00.html

        Data z lokalní TMX se projevila ve sdilenem a prekladanem dokumentu.

        V tomto testovani nebyla na webu zadna TMX.

        Milan

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Milan" <Milan.Condak@...> wrote:

        > 1. krokem je vytvoreni projektu
        >
        > Prezentace je o 2. kroku: stazeni projektu prekladatelem do sveho pocitace.
        >
        > http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-03-03/cs/00.html
        >
        > Milan

      • Milan
        Message 3 of 6 , Apr 11, 2013
          Pokracuji v monologu:

          Udelal jsem prezentaci pro prekladatele, kteri cekaji na praci na

          vetsich projektech.
          Zkuste si prelozit soubor ve webovem tymu v OmegaT:

          http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-04-10/cs/00.html

          Projekt je soucasti: www.omegat.cz/condak/, presny odkaz najdete az v

          prezentaci.

          Piskoviste pro party a particky

          Uzivatel: test
          Heslo: test

          S pozdravem,

          Milan Condak

        • Milan
          Message 4 of 6 , Apr 12, 2013
            Aktualizoval jsem text na strance

            http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-04-10/cs/03.html

            Adresu uloziste je nutno vlozit do stazeneho a nainstalovaneho programu OmegaT. S daty komunikuje software a ne prekladatel.

            Data tymu jsou na webu, prekladatel u sveho pocitace a v nem OmegaT.

            Message 5 of 6 , Apr 12, 2013
              Kdo si chce zkusit preklad z cestiny do anglictiny, zde je puvodni
              uloziste

              http://www.omegat.cz/usvn/svn/ukazka/trunk/

              Uzivatel a heslo je: test.

              Soubor je delsi, v projektu je i prekladova pamet, cast dokumentu je prelozena, ve slozce Dictionary. Slovniky nabizeji obecnou terminologii.
              Projektovou terminologii pridavaji prekladatele do projektoveho glosare.

              Prekladtel musi mit nainstalovany program OmegaT.

              Preji preijemny vikend,

            • Milan
              Message 6 of 6 , Apr 18, 2013
                Sesta prezentace Tymoveho projektu OmegaT a rekapitulace vsech sesti obsahu prezentaci

                http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-04-18/cs/00.html

                http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-04-18/cs/05.html

                a prvni pripojeny uzivatel.