Prekladatelska hospoda

    Message 1 of 5 , Mar 3, 2013
      Ahoj,

      dohodli jsme se s Jardou Suchankem,ze bychom se zas jednou mohli sejit.
      Napada mne ctvrtek 14. 3. nebo utery 12.3. v jiz osvedcenem Hamtamu,
      sdelte prosim (radsi offlist) sve preference. A jelikoz budu par dni
      pryc, radsi piste Jardovi, bude rad :-) Adresa je jardas@... .

      Hezky zbytek nedele
      Martin
    • janvanek
      Message 2 of 5 , Mar 6, 2013

        > dohodli jsme se s Jardou Suchankem,ze bychom se zas jednou mohli sejit.
        > Napada mne ctvrtek 14. 3. nebo utery 12.3. v jiz osvedcenem Hamtamu,

        Hamtam v sobotu 23. unora skoncil (viz zejmena jejich Facebook). V prostorach ve Voronezske 19 *pry* bude *snad* nejaky novy provozovatel, ale tezko rict, jestli otevrou tak rychle; minuly tyden probihalo vystehovavani stavajiciho inventare. Tenhle jsem se ke kontrole nedostal, mam to drobet z ruky.

        --
        Jan Vanek jr. (radeji @...)

        In the United States, there were 401(k) retirement accounts and an endless variety of other ways of encouraging ordinary citizens to play the market -- David Graeber, Debt: The First 5,000 Years, chapter 12
        "Ve Spojenych statech existovalo pres ctyri sta tisic duchodovych uctu a bezpocet dalsich zpusobu ... " -- Dluh: prvnich 5000 let, preklad: Lenka Beranova, Biz Books / Albatros Media
      • Valerie Talacko
        Message 3 of 5 , Mar 6, 2013
          Smutna zprava.

          Co treba La Casa Blu? Oni konci az 31.3...

          http://www.facebook.com/lacasa.blu?fref=ts

          Valerie

          Message 4 of 5 , Jun 2, 2014
            Ahoj,

            bylo mi naznaceno, ze se prazdniny blizi a kdovi kdy se zas vsichni
            uvidime. Takze vypisuju ctyri terminy na hospodu, hlasujte prosim na adrese
            http://doodle.com/d69m2pp4rahaswfd . Hlasovani bych rad uzavrel do
            patku, tak neotalejte s hlasovanim. A samozrejme, muzete to poslat na
            Xichtovnik, Tviitr, Guugle minus, nebo i na lamparnu na Hlavnim nadrazi.

            Hospoda bude na obvyklem miste, leda byste nekdo mezitim objevili neco
            pronikave lepsiho.

            Lakadlo na zaver: kdo dorazite, muzete se tesit na vzacneho hosta ze
            zamori a zajimavou diskusi o automobilismu (presneji o prekladatelskych
            trabantech a mercedesech :))

            Tesi se
            Message 5 of 5 , Jun 6, 2014
              Ahoj ucastnici,

              velke diky za hojne a rychle hlasovani. And the Oscar goes to... utery,
              10.6., v 19 hodin. Je to hned po tom marketingovem cirkusu, co dela SDL,
              takze mohou dorazit i prespolni.

              Protoze je to termin, kdy ja nemuzu (jojo, revoluce pozira sve deti),
              stul je tentokrat zamluven na Pavla Janouska - takze se, Pavle, nediv,
              pokud ti budou z hospody volat.

              Jen uplne pro jistotu pripominam misto konani - Minipivovar (ne
              restaurace) U Bansethu, Taborska 49, Praha 4.

              Jo a dejte to prosim zas vedet do lamparny, teda na Xichtovnik.

              Uzijte si to i za mne!

              Hezky slunecny vikend
              Martin