lekarske terminy

    Message 1 of 4 , Mar 2 11:57 PM
      Ahoj, mohl by mi nekdo z mistnich guru - znalcu lekarske problematiky
      poradit s nasledujicimi nazvy: Table Plate, Transport Trolley, Loading
      Station a Docking Unit

      Prekladam manual k elektrickemu ovladani cele te masiny. Tak a co vim:
      table plate se dokuje v loading station, pokud dojde k vypadku el.
      napajeni, pacient musi byt vylozen z loading station manualne, loading
      station zrychluje nakladani pacienta, table plate se pouziva k osetreni
      pacienta, table plate je vyroben z kompozitu a pacient na nem lezi pri
      rentgenovani.

      Transport Trolley bude asi jenom vozik, Docking Unit - asi dokovaci
      zarizeni, co s tim table plate? Stul? Deska? A co loading station?
      Manipulacni pracoviste.

      Diky moc (tise doufam, ze radou pomuze Martin Janda, Sabina, Lenka
      Mand., Vlasta Palikova...)

      Hanka
      Message 2 of 4 , Mar 3 12:27 AM
        Ahoj Hanko,

        tesi mne, ze jsem v seznamu duveryhodnych poradcu, ale obavam se, ze te
        zklamu - na tohle jsem nikdy nenarazil a nedomnivam se, ze by tyhle veci
        mely nejaky ustaleny nazev. Predpokladam, zejde o tuhle vecicku?

        https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:3DT3ydtax0EJ:www.accessdata.fda.gov/cdrh_docs/pdf9/K092939.pdf+&hl=en&pid=bl&srcid=ADGEEShJaY4-tzuyVjj2Y4wFtLO320_Xxy7fPgQM79bRy0o8cxVogoPFpysCkMxeWDcuMlKmeTCiKSIAsGvPjTWOb9s6ADYESMapIMK4w-L1NPnTHNE6aemuAg0oanYslOdvv6ODJxCX&sig=AHIEtbRHLM4oPNeJeMtAicarNXAC6snlBg

        Jestli jo, asi bych zkusil zcela brutalne tohle:

        Docking Unit -dokovaci jednotka
        Table plate - deska nebo (vysetrovaci) stul pacienta
        Transport trolley - souhlasim, vozik

        Drzim palce, prekladani patentu je pekna pakarna. A omlouvam se, ze
        nadale budu incommunicado, za hodinu jedu pryc a zpatky jsem az za par dni.

        Martin

      • Vlastimila Palíková
        Message 3 of 4 , Mar 4 12:32 AM
          Ja bych souhlasila s Martinem. Ohledne "table plate" - pokud se "plate" ani
          "table" nevyskytuje nikde zvlast, tak bych nechala "vysetrovaci stul". Pokud
          se vyskytuje zvlast "plate", tak asu "deska" (stolu). Manipulacni pracoviste
          se mi docela libi, mozna jeste lip "manipulacni zarizeni" nebo "manip.
          jednotka" - to pracovistě mi evokuje neco hodne velkyho. Zdravim, Vlasta

[...]

          Table plate - deska nebo (vysetrovaci) stul pacienta Loading station -
          nakladaci stanice Transport trolley - souhlasim, vozik

          Message 4 of 4 , Mar 4 12:36 AM
            Dekuji moc Vlaste i Martinovi, toto je muj prvni stret s lekarskou
            terminologii. Pravda, je tam jenom tech par popisků - pak uz je to sama
            elektromagneticka kompatibilita, interference radiovych frekvence a
            podobne, kde se citi vyrazne pevneji v kramflecich:-)

            Hanka