Re: Prekladani TTX bez TagEditoru

  • Milan
    Message 1 of 10 , Feb 26, 2013
      Jardo,

      diky za pripomenuti. V pocitaci mam nekolik ruzne starych verzi PlusToyz.

      Konverzi TTX do DOC jsem vyzkousel s verzi 042 z 26.2.2009.

      Konverze fungovala, v PlusToyz je i tlacitko pro zpetnou konverzi do TTX.

      Prilezitostne jsem pouzival PlusToyz na konverzi prelozeneho DOC do tabulky.
      Tentokrat jsem prevedl do DOC soubor TTX vytvoreny z PPTX.

      Diky za spolupraci.

      Milan