Re: [Czechlist] Prekladani TTX bez TagEditoru

  • James Kirchner
    Message 1 of 10 , Feb 26, 2013
      I think the reason my TagEditor files are cleaner is that I know the purpose of each tag and put it in the right place. There are probably a lot of translators who don't know or don't care what the tags mean and place them at random. But yes, I do put the useless tags at the end.

      Jamie

      Message 2 of 10 , Feb 26, 2013
        OK, I see, this makes sense. So it's translator skills rather than a
        different CAT tool that makes the difference....

        Cheers,
        Martin

        Dne 26.2.2013 18:24, James Kirchner napsal(a):

> [...]
        > difference. In fact, a couple of clients have told me that the TTX
        > files came out cleaner than when most people translate them in Trados.

      • Milan
        Message 3 of 10 , Feb 26, 2013
          Jamie,

          diky za podrobne pokyny. Vsechno funguje jak jsi popsal. Jednou jsem pouzil na jednu znacku Alt+F9. Znacka se prekopirovala do prazdneho ciloveho segmentu.

          Pokud mohu pouzivat software bez placeni a licencovani a zakaznici mi neposilaji balicky souboru nebo pristupove kody k jejich serverum, tak pouzivam bezplatny software.

          TTX mohu zpracovat bez problemu s OmegaT. Mam licenci na MetaTexis (verzi 2.973 z roku 2010; funguje v MS Wordu), ktery TTX take otevre a po prekladu vrati zpet.

          Pro svuj dotaz jsem uvedl dva duvody.
          Diky za spolupraci, vyzkousel jsem znovu MemoQ. Kilgray zaregistroval aktivaci stazene nove verze. Prisla mi nabidka, abych si koupil licenci.

        • Milan
          Message 4 of 10 , Feb 26, 2013
            Jardo,

            diky za pripomenuti. V pocitaci mam nekolik ruzne starych verzi PlusToyz.

            Konverzi TTX do DOC jsem vyzkousel s verzi 042 z 26.2.2009.

            Konverze fungovala, v PlusToyz je i tlacitko pro zpetnou konverzi do TTX.

            Prilezitostne jsem pouzival PlusToyz na konverzi prelozeneho DOC do tabulky.
            Tentokrat jsem prevedl do DOC soubor TTX vytvoreny z PPTX.

            Diky za spolupraci.

            Milan