Re: [Czechlist] Nejasna veta (navod k pouziti kompresoru)

    Message 1 of 5 , Feb 25, 2013
      Pambuvi, ale prebasnila jsi to docela dobre. Jeste mne napada, ze
      obsazene info poskytuji v dobre vire a ze si ma uzivatel prirucku ulozit
      na bezpecne misto (aby se k ni mohl vracet).

      Martin

    • Vlastimila Palíková
      Message 2 of 5 , Feb 25, 2013
        No mne to taky prijde "pambuvi"... Jeste me napadlo, ze by tim nohli myslet,
        ze informace v ni obsazene jsou duverne a citlive z opbchodniho hlediska a
        prirucka se musi - a ted nevim - bud "udrzovat" - teda ve smyslu
        aktualizovat nebo "dodrzovat" (ve smyslu konat podle jejich pokynu) - ale to
        si uz dost vymyslim, a taky to moc nesedi do kontextu te vety. Skoro by to
        stalo za dotaz, co tim presne mysli - jesatli je to ale natolik dulezite.

        Zdravim, Vlasta Palikova

> [...]

        > confidence and commercial security and its contents must be maintained.
        >
        > Co tim chteji rict? Ze obsah prirucky je obchodnim tajemstvim a jako s

      • Melvyn
        Message 3 of 5 , Feb 25, 2013
          > From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] It is supplied in

          Pozor. Nasel jsem nasledujici text jinde:

          It is supplied in confidence and commercial security on its contents must be maintained.
          http://www.airbus.com/fileadmin/media_gallery/files/tech_data/AC/Airbus-ACA350-Jan13.pdf

          Nemuze to byt pripad nespravneho kopirovani?

          BR

          Melvyn
          Message 4 of 5 , Feb 25, 2013
            Dobre rano z mracnych Beskyd,

            Melvyn bude nejbliz pravde - kompresory jsou urceny pro letecke motory,
            takze to bude preklep z vety u odkazu na airbusy.

            Vsem dekuji za pomoc

            Hanka