Nejasna veta (navod k pouziti kompresoru)

    Message 1 of 5 , Feb 25, 2013
      Ahoj, mam tady v prirucce ke kompresoru vetu: It is supplied in
      confidence and commercial security and its contents must be maintained.

      Co tim chteji rict? Ze obsah prirucky je obchodnim tajemstvim a jako s
      takovym se s nim ma nakladat?

      Dekuji

      Hanka
      Message 2 of 5 , Feb 25, 2013
        Pambuvi, ale prebasnila jsi to docela dobre. Jeste mne napada, ze
        obsazene info poskytuji v dobre vire a ze si ma uzivatel prirucku ulozit
        na bezpecne misto (aby se k ni mohl vracet).

        Martin

      • Vlastimila Palíková
        Message 3 of 5 , Feb 25, 2013
          No mne to taky prijde "pambuvi"... Jeste me napadlo, ze by tim nohli myslet,
          ze informace v ni obsazene jsou duverne a citlive z opbchodniho hlediska a
          prirucka se musi - a ted nevim - bud "udrzovat" - teda ve smyslu
          aktualizovat nebo "dodrzovat" (ve smyslu konat podle jejich pokynu) - ale to
          si uz dost vymyslim, a taky to moc nesedi do kontextu te vety. Skoro by to
          stalo za dotaz, co tim presne mysli - jesatli je to ale natolik dulezite.

          Zdravim, Vlasta Palikova

> [...]

          > confidence and commercial security and its contents must be maintained.
          >
          > Co tim chteji rict? Ze obsah prirucky je obchodnim tajemstvim a jako s

        • Melvyn
          Message 4 of 5 , Feb 25, 2013
            > From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] It is supplied in

            Pozor. Nasel jsem nasledujici text jinde:

            It is supplied in confidence and commercial security on its contents must be maintained.
            http://www.airbus.com/fileadmin/media_gallery/files/tech_data/AC/Airbus-ACA350-Jan13.pdf

            Nemuze to byt pripad nespravneho kopirovani?

            BR

            Melvyn
            Message 5 of 5 , Feb 25, 2013
              Dobre rano z mracnych Beskyd,

              Melvyn bude nejbliz pravde - kompresory jsou urceny pro letecke motory,
              takze to bude preklep z vety u odkazu na airbusy.

              Vsem dekuji za pomoc

              Hanka