Re: 3 slovniky na "hablaa.com" s cestinou

  • Milan
    Message 1 of 8 , Feb 23, 2013
      Prave jsem ukoncil poslech rozhovoru s ceskymi byznysmeny, ktere vede a nahrava Motejlek.tv.

      28:55 minut

      Jan Barta, internetový podnikatel

      https://www.youtube.com/watch?v=vNpgdemUVFQ&list=UUjjIEZvjRzyz0ahuA1Op20g

      Tyto "projekty" vydaji stejne. Udelam web v nejakem jazyce. Necham web prelozit pomoci dobrovolniku. Tady je jazyku jiz 28 (do cestiny web nikdo zatim neprelozil). Zaregistruji si stranky u firem, ktere na mych strankach budou zobrazovat klikaci reklamy a dostanu poplatek za proklik.
      Jeste potrebuji dalsi dobrovolniky, kteri budou pro nejakou komunitu dodavat obsah, aby tam clenove chodili a abcas klikli na placeny odkaz.
      Dale musim obsah pomoci SEO smerovat pro ctenare v ruznych jazycich.
      To je moje teorie, co si od toho slibuje.

      Pan Barta se ani tak moc nenamaha. Nakoupi domenova jmena, ktera jsou podobna tem slavnym. Zaregistruje si domenu Facebox a udela na ni hodne odkazu, aby se zobrazoval ve vyhledavaci jako prvni. Nez se ctenar vzpamatuje klikne na Facebox a tam na nejaky odkaz.

      Nyni mame plno katalogu, ktere jsou spojeny s cizimi daty a reklamami.

      Ja jsem si pridal do IWS odkaz na hledani v "bab.la". Casto tam neco uzitecneho najdu.

      Milan
      Ateista. I den po "Velkem patku".

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@...> wrote:

      > Co si od toho slibuje?
      > Petr Adamek
    • Milan
      Message 2 of 8 , Feb 23, 2013
        Priklad zvednout na bab.la:

        http://en.bab.la/dictionary/czech-english/zvednout

        To je jiny web, ktery pouzivam.

        Milan

        Message 3 of 8 , Feb 24, 2013
          On nezacina od nuly, on vykrada jine, podobne mizerne internetove
          slovniky. Prave jsem narazil na starou dobrou "trubickovou vyztuz". Jen
          vic spatnych prekladu, naklonovanych po internetu.Proc to ti lidi
          delaji, to je mi fakt zahadou.

          Martin