Re: [Czechlist] 3 slovniky na "hablaa.com" s cestinou

    Message 1 of 8 , Feb 23, 2013
      Ahoj Milane,

      mrknul jsem na to a hned me zarazilo nezobrazovani pismene "z" v heslech
      na ceske strane.

    • Petr
      Message 2 of 8 , Feb 23, 2013
        Zkusil jsem par slov, slovo "zvednout" to nezna, "zdvihnout" ano, "nadzvednout" ani "nazdvihout" ne.
        Kdyz mi bylo asi 13 let, chteli jsme s jednim stejne starym kamaradem napsat kompendium o všech chemickych prvcich. Vzpomenu si na to vzdycky, kdyz nekdo zacina v soucasne dobe od nuly se slovnikem. Co si od toho slibuje?
        Petr Adamek

        Message 3 of 8 , Feb 23, 2013
          “Z” tam bylo, ale uprostřed slov chybělo “š”.

          sarka

          Message 4 of 8 , Feb 23, 2013
            "Z" tam bylo, ale uprostred slov chybelo "s".

            Ja jsem to psal pres czechlist.org s diakritikou a nenapsal jsem, ze se
            jedna o "z" s hackem...

          • Milan
            Message 5 of 8 , Feb 23, 2013
              Prave jsem ukoncil poslech rozhovoru s ceskymi byznysmeny, ktere vede a nahrava Motejlek.tv.

              28:55 minut

              Jan Barta, internetový podnikatel

              https://www.youtube.com/watch?v=vNpgdemUVFQ&list=UUjjIEZvjRzyz0ahuA1Op20g

              Tyto "projekty" vydaji stejne. Udelam web v nejakem jazyce. Necham web prelozit pomoci dobrovolniku. Tady je jazyku jiz 28 (do cestiny web nikdo zatim neprelozil). Zaregistruji si stranky u firem, ktere na mych strankach budou zobrazovat klikaci reklamy a dostanu poplatek za proklik.
              Jeste potrebuji dalsi dobrovolniky, kteri budou pro nejakou komunitu dodavat obsah, aby tam clenove chodili a abcas klikli na placeny odkaz.
              Dale musim obsah pomoci SEO smerovat pro ctenare v ruznych jazycich.
              To je moje teorie, co si od toho slibuje.

              Pan Barta se ani tak moc nenamaha. Nakoupi domenova jmena, ktera jsou podobna tem slavnym. Zaregistruje si domenu Facebox a udela na ni hodne odkazu, aby se zobrazoval ve vyhledavaci jako prvni. Nez se ctenar vzpamatuje klikne na Facebox a tam na nejaky odkaz.

              Nyni mame plno katalogu, ktere jsou spojeny s cizimi daty a reklamami.

              Ja jsem si pridal do IWS odkaz na hledani v "bab.la". Casto tam neco uzitecneho najdu.

              Milan
              Ateista. I den po "Velkem patku".

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@...> wrote:

              > Co si od toho slibuje?
              > Petr Adamek
            • Milan
              Message 6 of 8 , Feb 23, 2013
                Priklad zvednout na bab.la:

                http://en.bab.la/dictionary/czech-english/zvednout

                To je jiny web, ktery pouzivam.

                Milan

                Message 7 of 8 , Feb 24, 2013
                  On nezacina od nuly, on vykrada jine, podobne mizerne internetove
                  slovniky. Prave jsem narazil na starou dobrou "trubickovou vyztuz". Jen
                  vic spatnych prekladu, naklonovanych po internetu.Proc to ti lidi
                  delaji, to je mi fakt zahadou.

                  Martin