3 slovniky na "hablaa.com" s cestinou

  • Milan
    Message 1 of 8 , Feb 23, 2013
      Napsal mi Daniel Iseli, ze provozuji jiz rok nekolik slovniku na svem webu, tak jsem klikl na cesko-anglicky slovnik

      http://hablaa.com/czech-english/

      S pozdravem,

      Milan Condak
      Message 2 of 8 , Feb 23, 2013
        Ahoj Milane,

        mrknul jsem na to a hned me zarazilo nezobrazovani pismene "z" v heslech
        na ceske strane.

      • Petr
        Message 3 of 8 , Feb 23, 2013
          Zkusil jsem par slov, slovo "zvednout" to nezna, "zdvihnout" ano, "nadzvednout" ani "nazdvihout" ne.
          Kdyz mi bylo asi 13 let, chteli jsme s jednim stejne starym kamaradem napsat kompendium o všech chemickych prvcich. Vzpomenu si na to vzdycky, kdyz nekdo zacina v soucasne dobe od nuly se slovnikem. Co si od toho slibuje?
          Petr Adamek

          Message 4 of 8 , Feb 23, 2013
            “Z” tam bylo, ale uprostřed slov chybělo “š”.

            sarka

            Message 5 of 8 , Feb 23, 2013
              "Z" tam bylo, ale uprostred slov chybelo "s".

              Ja jsem to psal pres czechlist.org s diakritikou a nenapsal jsem, ze se
              jedna o "z" s hackem...

            • Milan
              Message 6 of 8 , Feb 23, 2013
                Prave jsem ukoncil poslech rozhovoru s ceskymi byznysmeny, ktere vede a nahrava Motejlek.tv.

                28:55 minut

                Jan Barta, internetový podnikatel

                https://www.youtube.com/watch?v=vNpgdemUVFQ&list=UUjjIEZvjRzyz0ahuA1Op20g

                Tyto "projekty" vydaji stejne. Udelam web v nejakem jazyce. Necham web prelozit pomoci dobrovolniku. Tady je jazyku jiz 28 (do cestiny web nikdo zatim neprelozil). Zaregistruji si stranky u firem, ktere na mych strankach budou zobrazovat klikaci reklamy a dostanu poplatek za proklik.
                Jeste potrebuji dalsi dobrovolniky, kteri budou pro nejakou komunitu dodavat obsah, aby tam clenove chodili a abcas klikli na placeny odkaz.
                Dale musim obsah pomoci SEO smerovat pro ctenare v ruznych jazycich.
                To je moje teorie, co si od toho slibuje.

                Pan Barta se ani tak moc nenamaha. Nakoupi domenova jmena, ktera jsou podobna tem slavnym. Zaregistruje si domenu Facebox a udela na ni hodne odkazu, aby se zobrazoval ve vyhledavaci jako prvni. Nez se ctenar vzpamatuje klikne na Facebox a tam na nejaky odkaz.

                Nyni mame plno katalogu, ktere jsou spojeny s cizimi daty a reklamami.

                Ja jsem si pridal do IWS odkaz na hledani v "bab.la". Casto tam neco uzitecneho najdu.

                Milan
                Ateista. I den po "Velkem patku".

                --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@...> wrote:

                > Co si od toho slibuje?
                > Petr Adamek
              • Milan
                Message 7 of 8 , Feb 23, 2013
                  Priklad zvednout na bab.la:

                  http://en.bab.la/dictionary/czech-english/zvednout

                  To je jiny web, ktery pouzivam.

                  Milan

                  Message 8 of 8 , Feb 24, 2013
                    On nezacina od nuly, on vykrada jine, podobne mizerne internetove
                    slovniky. Prave jsem narazil na starou dobrou "trubickovou vyztuz". Jen
                    vic spatnych prekladu, naklonovanych po internetu.Proc to ti lidi
                    delaji, to je mi fakt zahadou.

                    Martin