Titulkovani videi

  • Milan
    Message 1 of 1 , Feb 17, 2013
      Udelal jsem prezentaci

      Automaticky prepis a titulkovani.

      http://www.condak.net/titulky/tedx/cs/01.html

      http://www.condak.net/titulky/tedx/cs/05.html

      http://www.condak.net/titulky/tedx/cs/06.html

      Jak vidite, tak jsem se zastavil pred rozdelenim (zkracenim, upravou) vet na titulky.

      Prekladate nekdo titulky z konferenci do cestiny a z cestiny?

      Znate nekdo profesionalni weby s ceskymi hovory?

      Ja jsem nasel http://www.motejlek.com/ .

      Jsou tam rozhovory o podnikani. Pristup k celym textum je placeny. Nazvy clanku pochopitelne zni zajimave a lakave. Cena je vsak pro Prazany (bez urazky, nekteri Prazene mi asi rozumeji).
      Za ctvrtletni registraci (tedy klouzave tri mesice) zaplatite 8 000 Kč plus DPH. Pololetni predplatne stoji pouze 10 000 Kč plus DPH, celorocni pak 14 000 Kc plus DPH.

      Znate nekdo dalsi ceske weby?

      Milan