Re: [Czechlist] Accounting> Invalid VAT registration (in Spain)

  • Josef Hlavac
    Message 1 of 11 , Feb 14, 2013
      To datum tam je, pokud clovek zada i svuj clensky stat a DIC (coz ten
      formular VIES zadat umoznuje, ale nevyzaduje).

      Navic se potom zobrazi i "unikatni cislo konzultace", podle ktereho by
      to melo jit dohledat.

      Jenze v disclaimeru je, ze "tyto informace ... nemohou byt samy o sobe
      vyuzity jako dukazni prostredek pro narok na osvobozeni DPH pri
      intrakomunitarnich plneni" [sic]. Je tedy mozne, ze financak ani ty
      vytistene informace neuzna. Ale je fakt, ze aspon ma clovek v ruce
      nejaky papir.

      Pepa

      Message 2 of 11 , Feb 14, 2013
        Me se kdysi stalo neco podobneho, spanelska fimra mi poslala DIC, ale VIES rikal, ze neni platne. Pokud si to dobre pamatuji, maji tam dva systemy DIC, a do toho jednoho se musela pridat nejaka cisla, aby to bylo platne.
        Je jen divne, ze tady chteli delat ksefty bez platneho DIC.