RE: Re: [Czechlist] Accounting> Invalid VAT registration (in Spain)

  • Sabina Králová
    Message 1 of 11 , Feb 14, 2013
      Ano, presne to. Koukala jsem na to znuvu a datum tam neni, ale je to (podle meho ucetniho) jediny zpusob, jak cislo overit. Mozna by pomohlo neco jako pisemne cestne prohlaseni? Je to asi na libovuli te damy, ale myslim, ze kdybys ji to zkusil dat pisemne a kytku k tomu, treba by k tomu prihlednout mohla. S.
      Message 2 of 11 , Feb 14, 2013
        To datum tam je, pokud clovek zada i svuj clensky stat a DIC (coz ten
        formular VIES zadat umoznuje, ale nevyzaduje).

        Navic se potom zobrazi i "unikatni cislo konzultace", podle ktereho by
        to melo jit dohledat.

        Jenze v disclaimeru je, ze "tyto informace ... nemohou byt samy o sobe
        vyuzity jako dukazni prostredek pro narok na osvobozeni DPH pri
        intrakomunitarnich plneni" [sic]. Je tedy mozne, ze financak ani ty
        vytistene informace neuzna. Ale je fakt, ze aspon ma clovek v ruce
        nejaky papir.

        Pepa

        Message 3 of 11 , Feb 14, 2013
          Me se kdysi stalo neco podobneho, spanelska fimra mi poslala DIC, ale VIES rikal, ze neni platne. Pokud si to dobre pamatuji, maji tam dva systemy DIC, a do toho jednoho se musela pridat nejaka cisla, aby to bylo platne.
          Je jen divne, ze tady chteli delat ksefty bez platneho DIC.