TERM: novost (EN)

  • Hana Jarolímová
    Message 1 of 3 , Feb 11, 2013
      Dobry vecer, neporadite mi nekdo, jaky termin se pouziva u patentu pro
      "novost"? Napada me innovation and an innovative feature.
      Pokud by nekdo poslal odkaz na patentovou terminologii v AJ, moc by mi
      to pomohlo.

      Dekuji
      Hanka
    • Melvyn
      Message 2 of 3 , Feb 11, 2013
        --- In Czechlist@yahoogroups.com, Hana Jarolímová wrote:

        > Dobry vecer, neporadite mi nekdo, jaky termin se pouziva u patentu pro
        > "novost"? Napada me innovation and an innovative feature.
        > Pokud by nekdo poslal odkaz na patentovou terminologii v AJ, moc by mi
        > to pomohlo.

        Novelty.

        http://www.oecd.org/science/scienceandtechnologypolicy/37569498.pdf

        S pozdravem,