Re[4]: [Czechlist] Term: CS-EN

  • (no author)
    Message 1 of 10 , Feb 11, 2013
      No pokud vim, tak se ve stavebnictvi rika domaci videotelefon, tak
      pokud to chtel nekdo odlisit/zduraznit ze tam neni obraz ale jen hlas,
      tak mohl rict domaci audiotelefon, to mi zni celkem logicky a jako
      jedine vysvetleni toho 'auto'telefonu..

      Ale moc bych to neprozival, takovych blabolu v technickych zpravach
      byva... myslim, ze mame 100% jistotu co to je - intercom, a ze na 90%
      to nebude s obrazem, respektive vzhledem k nejasnosti a zmatenosti bude
      lepe rict intercom a dale neresit, kdyby to nahodou bylo s obrazem,
      taky se to pod to schova, jako obecny termin..