Re: [Czechlist] Zaheslovane PDF

  • (no author)
    Message 1 of 4 , Feb 10, 2013
      Jestli jsi schopna to otevrit a vytisknout (na papir), tak bys mela byt
      taky schopna to 'vytisknout' pomoc pdf tiskarny, proste vyberes misto
      sve tiskarny pdf printer, das print, pak vyberes kam se to ma ulozit -
      a mas novy pdf dokument, bez hesel a jinych problemu...

      Message 2 of 4 , Feb 10, 2013
        Sejmout rovnou z obrazovky, at to nemusite tisknout. Ale praci to setri jen pokud mate monitor s vysokym rozlisenim, aby se tam vesla cela stranka. Neznam nazpamet klavesove zkratky pro ruzne operacni systemy, ale to se da dohledat - printscreen.

        Jakub

        Message 3 of 4 , Feb 10, 2013
          Zkousela jsem tisknout do PDF. Dava to error.

          Unlocker napise, ze odhesloval a je tam jenom prvni stranka.
          Nejlip funguje password remover, ale je placeny, trial mi odkryje jenom
          polovinu stranek.

          Zkusim jeste printscreen, jinak asi u druhe poloviny stranek skoncim u
          toho fyzickeho tisku.

          Dekuji vsem....