Zaheslovane PDF

    Message 1 of 4 , Feb 10, 2013
      Ahoj, mam tady PDF, zaheslovane. Dekryptovaci software selhal.

      Potrebovala bych soubor prohnat Finereaderem, abych mohla pracovat ve
      Wordfastu. Uvažuju, jak na to.

      Jedine skutecne ucinne reseni: vytisknout, naskenovat a potom nacits ve
      Finereaderu.

      Existuje nejake elegantni elektronicke reseni? Nejak ulozit jinak?

      Diky moc (a potrebuji to vedet rychle....)
      Hanka
    • (no author)
      Message 2 of 4 , Feb 10, 2013
        Jestli jsi schopna to otevrit a vytisknout (na papir), tak bys mela byt
        taky schopna to 'vytisknout' pomoc pdf tiskarny, proste vyberes misto
        sve tiskarny pdf printer, das print, pak vyberes kam se to ma ulozit -
        a mas novy pdf dokument, bez hesel a jinych problemu...

> [...]
        >Finereaderu.
        >
        >Existuje nejake elegantni elektronicke reseni? Nejak ulozit jinak?
        >
        >Diky moc (a potrebuji to vedet rychle....)

      • jakub.skrebsky
        Message 3 of 4 , Feb 10, 2013
          Sejmout rovnou z obrazovky, at to nemusite tisknout. Ale praci to setri jen pokud mate monitor s vysokym rozlisenim, aby se tam vesla cela stranka. Neznam nazpamet klavesove zkratky pro ruzne operacni systemy, ale to se da dohledat - printscreen.

          Jakub

          Message 4 of 4 , Feb 10, 2013
            Zkousela jsem tisknout do PDF. Dava to error.

            Unlocker napise, ze odhesloval a je tam jenom prvni stranka.
            Nejlip funguje password remover, ale je placeny, trial mi odkryje jenom
            polovinu stranek.

            Zkusim jeste printscreen, jinak asi u druhe poloviny stranek skoncim u
            toho fyzickeho tisku.

            Dekuji vsem....