Re: Nova a celkem verohodna verze phishingu na PayPalu

  • Vitezslav Ruzicka
    Message 1 of 10 , Jan 30, 2013
      Ahoj vespolek,

      tak dnes jsem na LinkedIn poslal zadost Melvynovi o pripojeni a dnes vecer jsem mu radeji poslal jeste email s vysvetlenim, aby tu mou zadost taky nepovazoval za nejaky phishing-fishing.

      Duvody k opatrnosti jsou celkem zjevne, v dnesni dobe Web 2.0 ma kazde slovo, kazda informace, nejakou ekonomickou hodnotu.

      Nedavno jsem se docetl, ze pri Velkem tresku se spolecne s kondenzovanou hmotou uvolnily a rozptylily take informace (vzdalenosti, ktere atomy maji zaujmout mezi sebou, k vytvoreni a vyvoji celeho vesmiru). Z toho minimalne plyne, ze s informacemi je nutne zachazet opatrne.

      Mimochodem, prestehoval jsem se z Prahy na venkov, krome jinych zmen v mem zivote, kousek od Klatov smerem k Sumave (obec Chudenin). Kdo bude mit cestu kolem, muze se zastavit ("po predchozi vystraze"), aspon bude overeno, ze to pisi ja a ne nejaky phishing-fishing.

      Long live Web 2.0 - N.0

      Vit Ruzicka