RE: [Czechlist] Nova a celkem verohodna verze phishingu na PayPalu

  • Pilucha, Jiri
    Message 1 of 10 , Jan 30, 2013
      Jojo, jasne... (nemam paypal, tak mi to nebylo jasne)
      Diky
      J.

      Message 2 of 10 , Jan 30, 2013
        Ahoj vespolek,

        tak dnes jsem na LinkedIn poslal zadost Melvynovi o pripojeni a dnes vecer jsem mu radeji poslal jeste email s vysvetlenim, aby tu mou zadost taky nepovazoval za nejaky phishing-fishing.

        Duvody k opatrnosti jsou celkem zjevne, v dnesni dobe Web 2.0 ma kazde slovo, kazda informace, nejakou ekonomickou hodnotu.

        Nedavno jsem se docetl, ze pri Velkem tresku se spolecne s kondenzovanou hmotou uvolnily a rozptylily take informace (vzdalenosti, ktere atomy maji zaujmout mezi sebou, k vytvoreni a vyvoji celeho vesmiru). Z toho minimalne plyne, ze s informacemi je nutne zachazet opatrne.

        Mimochodem, prestehoval jsem se z Prahy na venkov, krome jinych zmen v mem zivote, kousek od Klatov smerem k Sumave (obec Chudenin). Kdo bude mit cestu kolem, muze se zastavit ("po predchozi vystraze"), aspon bude overeno, ze to pisi ja a ne nejaky phishing-fishing.

        Long live Web 2.0 - N.0

        Vit Ruzicka