Re: [Czechlist] kucharske vyrazy

  • Jakub Skrebsky
    Message 1 of 41 , Jan 14, 2013
      presne, jak rika Hanka

      Creamed cake - smetanovy (smetanou polity) dort/buchta
      Pastry - pecene testo
      Biscuit - susenka
      Cookie susenka - mozna rozdil mezi biscuit -obycejna susenka, cookie - susenka plnena (linecke) nebo s orisky/kousky cokolady
      Cake - dort
      Braided cookie - vanocka
      Filo pastry - listove testo
      Savory pastry - slane pecivo

      Jakub

      On 14 Jan 2013, at 20:05, hgeige@... wrote:

      > biscuit a cookies je britisko amerike dilema, obycejne to znamena susenka,
      > jenze ty krasne evropske susenky i.e. pecivo jsou v USA i v Br. skoro
      > cukrarske vyrobky neboli v zysade pastry.
      >

      > Cili takove dost obycejne susenky. Zde je tedy Wiki na biscuit
      >
      > _http://en.wikipedia.org/wiki/Biscuit_
      > (http://en.wikipedia.org/wiki/Biscuit)
      >
      > Co se tyce philo, to je na reckou baklavu nebo nas strudl, listove,
      > liskove, to slozite co se dnes da koupit jako philo or philo
      >

      > Pastry v nasem pojeti cukraren jsou myslim opravdove dorty, take jemne pec
      > ivo.
      >
      > Cream cake bych rekla slehackovy nebo kremovy bud dort nebo zakusek
      >

      > My two cents, ja musim utikat, urcite se toho uchopi hodne kolegu.
      >
      > Hanka Geiger
    • Liz
      Message 41 of 41 , Jan 20, 2013
        Jamie,

        You remind me of someone I know who reads what they wish to read and ignores all the rest :)

        Have a nice Sunday

        Liz