Re: [Czechlist] smysl vety

  • Alena Ryšková 2e
    Message 1 of 15 , Jan 8, 2013
      díky
      From: Sarka Rubkova
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, January 08, 2013 2:24 PM
      Subject: RE: [Czechlist] smysl vety

      Bez znalosti dalšího kontextu a na základě aktuálních zkušeností s dnešními stavbami

      Zhotovitel vypracuje a předloží harmonogram výběrových řízení na subdodavatele do 14 dnů po uzavření smlouvy (s objednatelem) vycházející z harmonogramu předání projektové dokumentace, který udává atd atd.

      sarka

      Message 2 of 15 , Jan 8, 2013
        Presne tak, harmonogram tam mám (jinde je zase schedule, tak tomu jsem priradila plan :-))
        A.

        Message 3 of 15 , Jan 8, 2013
          XXX vydava tri odborna recenzovana periodika

          ...just came across this in my work.

          BR

          Melvyn
        • Josef Hlavac
          Message 4 of 15 , Jan 8, 2013
            Seconded.

            Peer-reviewed journal (etc.) would be casopis s recenznim rizenim,
            (somewhat informally) recenzovany casopis apod.

            Joe