Re: [Czechlist] smysl vety

    Message 1 of 15 , Jan 8, 2013
      Dodavatel musí vypracovat a předložit program výběrového řízení na udělení subdodavatelské smlouvy do 4 týdnů od vyhlášení vycházející z dané verze návrhu programu, který udává, kdy se konají předvýběrová jednání všech subdodavatelů, dobu trvání výběrového řízení a zadání zakázky.

      Tolik já a Google překladač, nebo spíš v obráceném pořadí.

      Message 2 of 15 , Jan 8, 2013
        Jo jo, akorat tech subdodavbetelskych smluv bude patrne vice...

> [...]
        >zakázky.
        >
        >Tolik já a Google překladač, nebo spíš v obráceném pořadí.

      • Alena Ryšková 2e
        Message 3 of 15 , Jan 8, 2013
          Uf, moc díky...
          asi bych se měla jít vyspat.
          A.

          Message 4 of 15 , Jan 8, 2013
            Jo jeste ty programy jsou vetsinou harmonogramy/casove rozvrhy.. zalezi
            jakou si vytvoris terminologii, ktere se budes drzet, ale slovo program
            je v cestine moc obecne a tady se nepouziva..

            Message 5 of 15 , Jan 8, 2013
              Bez znalosti dalšího kontextu a na základě aktuálních zkušeností s dnešními stavbami

              Zhotovitel vypracuje a předloží harmonogram výběrových řízení na subdodavatele do 14 dnů po uzavření smlouvy (s objednatelem) vycházející z harmonogramu předání projektové dokumentace, který udává atd atd.

              sarka

              Message 6 of 15 , Jan 8, 2013
                díky

                Message 7 of 15 , Jan 8, 2013
                  Presne tak, harmonogram tam mám (jinde je zase schedule, tak tomu jsem priradila plan :-))
                  A.

> [...]

                  >zakázky.
                  >
                  >Tolik já a Google překladač, nebo spíš v obráceném pořadí.

                • Melvyn
                  Message 8 of 15 , Jan 8, 2013
                    XXX vydava tri odborna recenzovana periodika

                    ...just came across this in my work.

                    BR

                    Melvyn
                  • Josef Hlavac
                    Message 9 of 15 , Jan 8, 2013
                      Seconded.

                      Peer-reviewed journal (etc.) would be casopis s recenznim rizenim,
                      (somewhat informally) recenzovany casopis apod.

                      Joe