smysl vety

  • Alena Ryšková 2e
    Message 1 of 15 , Jan 8, 2013
      Tak jste se mne jeste nezbavili :-)
      jde o
      Subcontract Placing Programme
      a hned prvni veta mi tedy nedava smysl vubec:

      The Contractor shall prepare and provide a Subcontract tender event programme within 4 weeks of appointment based upon the given design release programme identifying when each Subcontractor’s pre-tender conferences, tender period and contract award

      Vyznáte se v tom nekdo, prosim?
      Alena

      Message 2 of 15 , Jan 8, 2013
        Dodavatel musí vypracovat a předložit program výběrového řízení na udělení subdodavatelské smlouvy do 4 týdnů od vyhlášení vycházející z dané verze návrhu programu, který udává, kdy se konají předvýběrová jednání všech subdodavatelů, dobu trvání výběrového řízení a zadání zakázky.

        Tolik já a Google překladač, nebo spíš v obráceném pořadí.

        Message 3 of 15 , Jan 8, 2013
          Jo jo, akorat tech subdodavbetelskych smluv bude patrne vice...

> [...]
          >zakázky.
          >
          >Tolik já a Google překladač, nebo spíš v obráceném pořadí.

        • Alena Ryšková 2e
          Message 4 of 15 , Jan 8, 2013
            Uf, moc díky...
            asi bych se měla jít vyspat.

            Message 5 of 15 , Jan 8, 2013
              Jo jeste ty programy jsou vetsinou harmonogramy/casove rozvrhy.. zalezi
              jakou si vytvoris terminologii, ktere se budes drzet, ale slovo program
              je v cestine moc obecne a tady se nepouziva..

              Message 6 of 15 , Jan 8, 2013
                Bez znalosti dalšího kontextu a na základě aktuálních zkušeností s dnešními stavbami

                Zhotovitel vypracuje a předloží harmonogram výběrových řízení na subdodavatele do 14 dnů po uzavření smlouvy (s objednatelem) vycházející z harmonogramu předání projektové dokumentace, který udává atd atd.

                sarka

                Message 7 of 15 , Jan 8, 2013
                  díky

                  Message 8 of 15 , Jan 8, 2013
                    Presne tak, harmonogram tam mám (jinde je zase schedule, tak tomu jsem priradila plan :-))
                    A.

> [...]

                    >zakázky.
                    >
                    >Tolik já a Google překladač, nebo spíš v obráceném pořadí.

                  • Melvyn
                    Message 9 of 15 , Jan 8, 2013
                      XXX vydava tri odborna recenzovana periodika

                      ...just came across this in my work.

                      BR

                      Melvyn
                    • Josef Hlavac
                      Message 10 of 15 , Jan 8, 2013
                        Seconded.

                        Peer-reviewed journal (etc.) would be casopis s recenznim rizenim,
                        (somewhat informally) recenzovany casopis apod.

                        Joe