RE: [Czechlist] Re: Stanoviska UBS (Re Long adjectival phrases)

  • Pilucha, Jiri
    Message 1 of 13 , Jan 6, 2013
      Ne, po obdrzenych reakcich na svuj mail obsahujici stanoviska UBS uz nemam v umyslu davat zadny dotaz nikam.

      Puvodne jsem to mel v umyslu, neb jsem si myslel, ze kdyz Ty argumentujes nazorem svych znamych ucitelu (stredoskolskych? ostatne to je jedno jakych) a svoji zname redaktorky, mohl bych si ja dovolit argumentovat nazorem pacovniku ustavu bohemistiky a pracovniku UJC. Myslel jsem, ze jejich odpovedi budou zajimave nejen proto, ze reknou, kter� varianta je lepsi, ale tak� lingvisticky zduvodni, proc je lepsi. Coz prense na UBS udelali. Sam jsi napsal: "that is precisely why I sent it to the list in the first place, so that people could comment on the unusual style involved".

      Dovoluji si pripomenout, ze spor vznikl nasledovne. Jiri wrote: "in Czech you don't put a long adjectival phrase in front of the noun." Melvyn wrote: "Oh yes you do." Nyni vsak rikas, ze jsi nikdy muj nazor nezpochybnoval.

      Ale ja uz se k tomuto threadu nebudu vyjadrovat. Chces-li mit posledni slovo, mas ho mit.

      Jeste jedna dulezita vec: chci se omluvit za to, ze behem debaty byl ton nekterych mych prispevku, rekneme, nikoliv emocionalne neutralni. Mrzi mne to. Omlouvam se nejen Tobe, ale i ostatn�m, ze jsem tento ton vnesl na toto forum.

      Jirka