Re: [Czechlist] Stanoviska UBS (Re Long adjectival phrases)

    Message 1 of 13 , Jan 4, 2013
      OK, to jsem nevedel a tím padem se to cástecne vysvetluje. Diky, Jirko...
      Martin

      Dne 4.1.2013 15:42, Pilucha, Jiri napsal(a):

      > Martine, FYI Ustav bohemistickych studii FF UK poplatky neuctuje.
      > Jirka

    • Melvyn
      Message 2 of 13 , Jan 4, 2013
        > Prozatim nemam stanovisko Ustavu pro jazyk cesky.

        Tak predpokladam, ze jsi jim take poslal ten dotaz. Z ciste zvedavosti bych se rad dovedel, kolik za takovou sluzbu fakticky zuctuji. Uvadeji totiz minimalni limit ale zadny maximalni. =:-O

        S pozdravem,

        Melvyn

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Pilucha, Jiri" wrote:

        > Martine, FYI Ustav bohemistickych studii FF UK poplatky neuctuje.
        > Jirka

      • Pilucha, Jiri
        Message 3 of 13 , Jan 4, 2013
          Nikoliv, na UJC jsem dotaz zatim neposlal.
          S pozdravem
          Jirka

          --- In Czechlist@yahoogroups.com<mailto:Czechlist%40yahoogroups.com>, "Pilucha, Jiri" wrote:

          > Martine, FYI Ustav bohemistickych studii FF UK poplatky neuctuje.
          > Jirka

        • Melvyn
          Message 4 of 13 , Jan 6, 2013
            Jiri napsal:

            > Slibil jsem, ze dotaz vznesu, a nikdo neprotestoval, tak jsem chtel dodrzet slovo

            > Prozatim nemam stanovisko Ustavu pro jazyk cesky.

            >na UJC jsem dotaz zatim neposlal.

            A rozumne se da vyvodit z techto vet v danem kontextu, ze jim hodlas poslat dotaz? Protoze ja Te vubec nenabadam, abys prosustroval tolik penez kvuli takovemu straw man argument (?ofenzive strasakem).

            A Tebou slibenou lahvicku* (pokud je tento neobratny obrat prijatelny) klidne dejme charitativni organizaci spis nez strasakovi. :-)

            S pozdravem,

            Melvyn
            * Mnam doporucuji: http://www.robertson.cz/eshop/product/4910?lg=cs
          • Pilucha, Jiri
            Message 5 of 13 , Jan 6, 2013
              Ne, po obdrzenych reakcich na svuj mail obsahujici stanoviska UBS uz nemam v umyslu davat zadny dotaz nikam.

              Puvodne jsem to mel v umyslu, neb jsem si myslel, ze kdyz Ty argumentujes nazorem svych znamych ucitelu (stredoskolskych? ostatne to je jedno jakych) a svoji zname redaktorky, mohl bych si ja dovolit argumentovat nazorem pacovniku ustavu bohemistiky a pracovniku UJC. Myslel jsem, ze jejich odpovedi budou zajimave nejen proto, ze reknou, kter� varianta je lepsi, ale tak� lingvisticky zduvodni, proc je lepsi. Coz prense na UBS udelali. Sam jsi napsal: "that is precisely why I sent it to the list in the first place, so that people could comment on the unusual style involved".

              Dovoluji si pripomenout, ze spor vznikl nasledovne. Jiri wrote: "in Czech you don't put a long adjectival phrase in front of the noun." Melvyn wrote: "Oh yes you do." Nyni vsak rikas, ze jsi nikdy muj nazor nezpochybnoval.

              Ale ja uz se k tomuto threadu nebudu vyjadrovat. Chces-li mit posledni slovo, mas ho mit.

              Jeste jedna dulezita vec: chci se omluvit za to, ze behem debaty byl ton nekterych mych prispevku, rekneme, nikoliv emocionalne neutralni. Mrzi mne to. Omlouvam se nejen Tobe, ale i ostatn�m, ze jsem tento ton vnesl na toto forum.

              Jirka