Re: [Czechlist] Stanoviska UBS (Re Long adjectival phrases)

    Message 1 of 13 , Jan 4, 2013
      Tak to te, Jirko, slechti, ze drzis slovo. Jen pocitej s tim, ze fakt,
      ze nikdo neprotestuje proti konkretnim krokum, jeste neznamena, ze jsou
      ty kroky potrebne. Pokud si priste budes chtit jejich potrebnost opravdu
      otestovat, pozadej ostatni diskutery, at se ti na ty tri stovky poplatku
      slozi :-)))

      Stale to prvni M (artin)

      PS Vida, a to jsem jeste vcera tvrdil, ze se v jedne diskusi s Matejem a
      Melvynem nesejdem.

      Dne 4.1.2013 14:58, Pilucha, Jiri napsal(a):

      > Slibil jsem, ze dotaz vznesu, a nikdo neprotestoval, tak jsem chtěl
      > dodrzet slovo
      > Jirka

    • Pilucha, Jiri
      Message 2 of 13 , Jan 4, 2013
        Martine, FYI Ustav bohemistickych studii FF UK poplatky neuctuje.
        Jirka

        Message 3 of 13 , Jan 4, 2013
          OK, to jsem nevedel a tím padem se to cástecne vysvetluje. Diky, Jirko...
          Martin

          Dne 4.1.2013 15:42, Pilucha, Jiri napsal(a):

          > Martine, FYI Ustav bohemistickych studii FF UK poplatky neuctuje.
          > Jirka

        • Melvyn
          Message 4 of 13 , Jan 4, 2013
            > Prozatim nemam stanovisko Ustavu pro jazyk cesky.

            Tak predpokladam, ze jsi jim take poslal ten dotaz. Z ciste zvedavosti bych se rad dovedel, kolik za takovou sluzbu fakticky zuctuji. Uvadeji totiz minimalni limit ale zadny maximalni. =:-O

            S pozdravem,

            Melvyn

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Pilucha, Jiri" wrote:

            > Martine, FYI Ustav bohemistickych studii FF UK poplatky neuctuje.
            > Jirka

          • Pilucha, Jiri
            Message 5 of 13 , Jan 4, 2013
              Nikoliv, na UJC jsem dotaz zatim neposlal.
              S pozdravem
              Jirka

              --- In Czechlist@yahoogroups.com<mailto:Czechlist%40yahoogroups.com>, "Pilucha, Jiri" wrote:

              > Martine, FYI Ustav bohemistickych studii FF UK poplatky neuctuje.
              > Jirka

            • Melvyn
              Message 6 of 13 , Jan 6, 2013
                Jiri napsal:

                > Slibil jsem, ze dotaz vznesu, a nikdo neprotestoval, tak jsem chtel dodrzet slovo

                > Prozatim nemam stanovisko Ustavu pro jazyk cesky.

                >na UJC jsem dotaz zatim neposlal.

                A rozumne se da vyvodit z techto vet v danem kontextu, ze jim hodlas poslat dotaz? Protoze ja Te vubec nenabadam, abys prosustroval tolik penez kvuli takovemu straw man argument (?ofenzive strasakem).

                A Tebou slibenou lahvicku* (pokud je tento neobratny obrat prijatelny) klidne dejme charitativni organizaci spis nez strasakovi. :-)

                S pozdravem,

                Melvyn
                * Mnam doporucuji: http://www.robertson.cz/eshop/product/4910?lg=cs
              • Pilucha, Jiri
                Message 7 of 13 , Jan 6, 2013
                  Ne, po obdrzenych reakcich na svuj mail obsahujici stanoviska UBS uz nemam v umyslu davat zadny dotaz nikam.

                  Puvodne jsem to mel v umyslu, neb jsem si myslel, ze kdyz Ty argumentujes nazorem svych znamych ucitelu (stredoskolskych? ostatne to je jedno jakych) a svoji zname redaktorky, mohl bych si ja dovolit argumentovat nazorem pacovniku ustavu bohemistiky a pracovniku UJC. Myslel jsem, ze jejich odpovedi budou zajimave nejen proto, ze reknou, kter� varianta je lepsi, ale tak� lingvisticky zduvodni, proc je lepsi. Coz prense na UBS udelali. Sam jsi napsal: "that is precisely why I sent it to the list in the first place, so that people could comment on the unusual style involved".

                  Dovoluji si pripomenout, ze spor vznikl nasledovne. Jiri wrote: "in Czech you don't put a long adjectival phrase in front of the noun." Melvyn wrote: "Oh yes you do." Nyni vsak rikas, ze jsi nikdy muj nazor nezpochybnoval.

                  Ale ja uz se k tomuto threadu nebudu vyjadrovat. Chces-li mit posledni slovo, mas ho mit.

                  Jeste jedna dulezita vec: chci se omluvit za to, ze behem debaty byl ton nekterych mych prispevku, rekneme, nikoliv emocionalne neutralni. Mrzi mne to. Omlouvam se nejen Tobe, ale i ostatn�m, ze jsem tento ton vnesl na toto forum.

                  Jirka