M for Matej?

  • Petr
    Message 1 of 32 , Jan 1, 2013
      Mateji, kdyz vidim "No author", "No address" a text "Seconded M"., vubec nevim, kdo to poslal, respektive hadam, jestli je to Melvyn nebo Ty, a teprve pomoci "matejklimes" rozlustim, ze jsi to Ty. Doporucuji proto, abys "M" nechal Melvynovi a nadale byl "Matej".
      Jinak vsechno nejlepsi do noveho roku.
      Zdravi Petr Adamek

      Message 32 of 32 , Jan 4, 2013
        Ach jo, no tak ja to zkusim. Ale nezarucuju, ze mi to dlouho vydrzi :-)

        Porad jeste Martin