Nastroj pro stylisticke a gramaticke korektury

  • Milan
    Message 1 of 2 , Dec 11, 2012
      Síla a vyhoda crowdsourcingu se projevuje ruzne. Dobrovolnici zdarma vytvorili jazykove modely pro 20 jazyku.

      LanguageTool, Nastroj pro stylisticke a gramaticke korektury

      http://www.condak.net/tools/languagetool/cs/00.html

      Program lze stahnout pro samostatne spusteni, pro OpenOffice nebo jako doplnek pro ruzne programy.
      Jako priklad jsem pouzil integraci Languagetoolu do OmegaT.

      Pomocí jazykoveho modelu pro polstinu, jsem udelal analyzu jedne ceske vety.
      Najde se nekdo, kdo udela jazykovy model pro cestinu?

      Milan
    • Milan
      Message 2 of 2 , Dec 12, 2012
        Rano (12. prosince) moudrejsi vecera. Vecer jsem zapomnel dat na stranu

        http://www.condak.net/tools/languagetool/cs/02.html

        pohled na odzipovane programy a jmeno programu, kterym se uzivatelske rozhrani spousti:

        LanguageToolGUI.jar

        Pokud jste prezentaci jiz videli, nechte si stranky 02 a 09 v prohlizeci obnovit.

        Milan