formulace: spise slabsi vysledek

    Message 1 of 12 , Dec 11, 2012
      Ahoj,

      zasekla jsem se na vete "Vysledek je spise slaby" - jedna se o vysledek
      pohovoru psycholozky se zajemcem o zamestnani.

      Takze "rather weak" je hodne silne, tedy vysledek by byl pomerne slaby,
      to jsem vyloucila. Pak jsem napsala "slightly below average" - to jsem
      potom taky vymazala, protoze mam pocit, ze "spise slaby" je horsi nez
      "slightly below average".

      Poradi mi nekdo neco, co prenese nejblize ten cesky vyznam? Dekuji moc

      Hanka
    • Tomas Mosler
      Message 2 of 12 , Dec 11, 2012
        Nebylo by "pomerne slaby" spis "quite/fairly weak"?

        A co treba "rather insufficient"? Pripadne doplnit o srovnani "than ...", aby se vyloucilo zdani "sily"?

        Tomas

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, Hana Jarolímová <hanecka@...> wrote:

> [...]
        > "slightly below average".
        >
        > Poradi mi nekdo neco, co prenese nejblize ten cesky vyznam? Dekuji moc

      • Pilucha, Jiri
        Message 3 of 12 , Dec 11, 2012
          rather on the weak side (coz je podle mého slabsi nez rather weak)

          Message 4 of 12 , Dec 11, 2012
            Myslim, ze bychom asi psali "somewhat weak".

            Jamie

          • Jakub Skrebsky
            Message 5 of 12 , Dec 11, 2012
              Me by "rather weak" nepripadlo prilis silne, ale je pravda, ze ve formalni anglictine casto narazim na "rather" jako slustnostni frazi ke zmirneni ostreho vyjadreni, takze "rather weak" lze taky chapat jako "hodne slaby".

              Co treba "weaker" ??

              Jakub

              Message 6 of 12 , Dec 11, 2012
                Jamie - "somewhat weak" - to me nenapadlo, diky. Asi to bude lepsi nez "weaker".

                Jakub

              • Melvyn
                Message 7 of 12 , Dec 11, 2012
                  --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Pilucha, Jiri" <jiri.pilucha@...> wrote:

                  > rather on the weak side (coz je podle mého slabsi nez rather weak)

                  Chtel jsem navrhnout proste result on the weak side, coz muze (ale nemusi) byt podle meho jenom o vous slabsi nez prumerny. If anything, a little weak jak rika pan Fronek.

                  S pozdravem,

                  M.
                • Valerie Talacko
                  Message 8 of 12 , Dec 11, 2012
                    Anebo a slightly weak result - neco mezi on the weak side a somewhat
                    weak...

                    Anebo proste "not quite what we were looking for"!

                  • Melvyn
                    Message 9 of 12 , Dec 11, 2012
                      Bit of a poor result really.

                      Result not all that hot.

                      BR

                      M.

                      Message 10 of 12 , Dec 11, 2012
                        Myslim, ze "weaker" by mohlo byt Czenglish, kdyz neni zadne srovnani s nicim mene slabym.

                        Jamie

                        Message 11 of 12 , Dec 11, 2012
                          Dobre rano ze zasnezenych Beskyd a dekuji vsem za brainstorming a navaly
                          kreativity.

                          Nakonec jsem tam dala "rather on the weak side".

                          Diky moc!
                          Hanka

                          Dne 12.12.2012 4:20, James Kirchner napsal(a):

> [...]
                          > formalni anglictine casto narazim na "rather" jako slustnostni frazi
                          > ke zmirneni ostreho vyjadreni, takze "rather weak" lze taky chapat

                        • Melvyn
                          Message 12 of 12 , Dec 12, 2012
                            --- In Czechlist@yahoogroups.com, Hana Jarolímová <hanecka@...> wrote:

                            > Nakonec jsem tam dala "rather on the weak side".

                            Poldauf uvadi "these shoes are on the large side" pod heslem "spis(e)". Porad jsou ale potize okolo tohoto slova a urcite se k tomu vratime.

                            Pozdrav ze zasnezeneho Kladenska.