Re[2]: [Czechlist] Re: Kritická poznámka k FineReaderu 11

  • (no author)
    Message 1 of 9 , Dec 6, 2012
      To musi byt nejaka chyba, ne? Urcite to jde nejak zaridit - mam 7cku,
      tam to jde jak rikas, a nedovedu si predstavit, ze by to
      zmenili/zrusili..

      Kdyby neslo tak to vzdycky jde potom upravit, zmenit bloky ktere
      nevyhovuji (vymazat, zmenit zpusob nacteni, zmenit velikost atd.) a
      stranku nacist znovu.. Ja vetsinou necham poprve nacist automaticky a
      az pokud jsou problemy tak bud predelavam nebo zacnu od nuly rucne...
      obecne byvaji problemy u skenovanych pdfek s rucne psanymi poznamkami,
      podpisy atd.. a pak u formatove slozitych veci s mnoha sloupci a s
      inverznim pismem atd..

      Ja nikdy neupgradoval protoze mi ty zmeny/zlepseni pripadaly
      zanedbatelne (naposled jsem zkoumal v 10) - taky jsem se naucil vetsinu
      veci nejak obejit a vyresit v 7cce - muze nekdo aktualne (kdo nedavno
      upgradoval a ma to v pameti) srovnat v 7/8 (tam nebyl takovy rozdil) a
      v 10/11??

      Dik

      Matej
      Message 2 of 9 , Dec 6, 2012
        > No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout.

        Jak to presne myslis?