Re: [Czechlist] (no subject)

  • Eva Horejsii
    Message 1 of 9 , Dec 6, 2012
      To mate pravdu, ze nerozlisuje zahlavi a zapati mi taky vadi a pritom inzeruji, ze to jde, tak to asi neumim nebo nevim.

      Zdravi

      Eva Horejsi

      Message 2 of 9 , Dec 6, 2012
        To musi byt nejaka chyba, ne? Urcite to jde nejak zaridit - mam 7cku,
        tam to jde jak rikas, a nedovedu si predstavit, ze by to
        zmenili/zrusili..

        Kdyby neslo tak to vzdycky jde potom upravit, zmenit bloky ktere
        nevyhovuji (vymazat, zmenit zpusob nacteni, zmenit velikost atd.) a
        stranku nacist znovu.. Ja vetsinou necham poprve nacist automaticky a
        az pokud jsou problemy tak bud predelavam nebo zacnu od nuly rucne...
        obecne byvaji problemy u skenovanych pdfek s rucne psanymi poznamkami,
        podpisy atd.. a pak u formatove slozitych veci s mnoha sloupci a s
        inverznim pismem atd..

        Ja nikdy neupgradoval protoze mi ty zmeny/zlepseni pripadaly
        zanedbatelne (naposled jsem zkoumal v 10) - taky jsem se naucil vetsinu
        veci nejak obejit a vyresit v 7cce - muze nekdo aktualne (kdo nedavno
        upgradoval a ma to v pameti) srovnat v 7/8 (tam nebyl takovy rozdil) a
        v 10/11??

        Dik

        Matej
> [...]
        >precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo.
        >Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co

      • Kostas
        Message 3 of 9 , Dec 6, 2012
          > No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout.

          Jak to presne myslis?