Re: [Czechlist] (no subject)

  • Alena Rysková 2e
    Message 1 of 9 , Dec 6, 2012
      Dobrý den,
      no to ja delam taky, ale proste mi prisla osmicka sikovnejsi, nechci treba ani vsechny stranky a tak. Taky jsem mela pocit, ze tahle verze by mela rozlisovat, co je zahlavi a zapati, ale porad se mi to vsechno cte jako text. No nic, budu si s tim muset pohrat. A plakat na jinem hrobe, ted mi to hazelo nejake divne hlasky, tak si na radu prodejce jdu stahnout novou verzi.
      Alena

      Message 2 of 9 , Dec 6, 2012
        To mate pravdu, ze nerozlisuje zahlavi a zapati mi taky vadi a pritom inzeruji, ze to jde, tak to asi neumim nebo nevim.

        Zdravi

        Eva Horejsi

        -----
[...]

      • (no author)
        Message 3 of 9 , Dec 6, 2012
          To musi byt nejaka chyba, ne? Urcite to jde nejak zaridit - mam 7cku,
          tam to jde jak rikas, a nedovedu si predstavit, ze by to
          zmenili/zrusili..

          Kdyby neslo tak to vzdycky jde potom upravit, zmenit bloky ktere
          nevyhovuji (vymazat, zmenit zpusob nacteni, zmenit velikost atd.) a
          stranku nacist znovu.. Ja vetsinou necham poprve nacist automaticky a
          az pokud jsou problemy tak bud predelavam nebo zacnu od nuly rucne...
          obecne byvaji problemy u skenovanych pdfek s rucne psanymi poznamkami,
          podpisy atd.. a pak u formatove slozitych veci s mnoha sloupci a s
          inverznim pismem atd..

          Ja nikdy neupgradoval protoze mi ty zmeny/zlepseni pripadaly
          zanedbatelne (naposled jsem zkoumal v 10) - taky jsem se naucil vetsinu
          veci nejak obejit a vyresit v 7cce - muze nekdo aktualne (kdo nedavno
          upgradoval a ma to v pameti) srovnat v 7/8 (tam nebyl takovy rozdil) a
          v 10/11??

          Dik

          Matej
> [...]
          >precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo.
          >Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co

        • Kostas
          Message 4 of 9 , Dec 6, 2012
            > No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout.

            Jak to presne myslis?