Re: [Czechlist] (no subject)

  • Eva Horejsii
    Message 1 of 9 , Dec 6, 2012
      Dpbry den,
      take mam FR 11, dost si s nim vyhraju, samozrejme se nacteny soubor hned take natahne do Wordu, proste ten wordovsky soubor zavru bez ulozeni a na obrazovce mam soubor nacteny do FR a mohu si libovolne volit oblasti cteni, potom zvolim ,,nacist" a kdyz jsem spokojena s nahledem, tak ,,prevest do Wordu". Nekdy se to pri slozitejsi strukture nepovede hned napoprve, pri druhem pokusu to vetsinou vyjde.

      Zdravi

      Eva Horejsi

      Message 2 of 9 , Dec 6, 2012
        Dobrý den,
        no to ja delam taky, ale proste mi prisla osmicka sikovnejsi, nechci treba ani vsechny stranky a tak. Taky jsem mela pocit, ze tahle verze by mela rozlisovat, co je zahlavi a zapati, ale porad se mi to vsechno cte jako text. No nic, budu si s tim muset pohrat. A plakat na jinem hrobe, ted mi to hazelo nejake divne hlasky, tak si na radu prodejce jdu stahnout novou verzi.
        Alena

        -----

        Message 3 of 9 , Dec 6, 2012
          To mate pravdu, ze nerozlisuje zahlavi a zapati mi taky vadi a pritom inzeruji, ze to jde, tak to asi neumim nebo nevim.

          Zdravi

          Eva Horejsi

          -----
[...]

        • (no author)
          Message 4 of 9 , Dec 6, 2012
            To musi byt nejaka chyba, ne? Urcite to jde nejak zaridit - mam 7cku,
            tam to jde jak rikas, a nedovedu si predstavit, ze by to
            zmenili/zrusili..

            Kdyby neslo tak to vzdycky jde potom upravit, zmenit bloky ktere
            nevyhovuji (vymazat, zmenit zpusob nacteni, zmenit velikost atd.) a
            stranku nacist znovu.. Ja vetsinou necham poprve nacist automaticky a
            az pokud jsou problemy tak bud predelavam nebo zacnu od nuly rucne...
            obecne byvaji problemy u skenovanych pdfek s rucne psanymi poznamkami,
            podpisy atd.. a pak u formatove slozitych veci s mnoha sloupci a s
            inverznim pismem atd..

            Ja nikdy neupgradoval protoze mi ty zmeny/zlepseni pripadaly
            zanedbatelne (naposled jsem zkoumal v 10) - taky jsem se naucil vetsinu
            veci nejak obejit a vyresit v 7cce - muze nekdo aktualne (kdo nedavno
            upgradoval a ma to v pameti) srovnat v 7/8 (tam nebyl takovy rozdil) a
            v 10/11??

            Dik

            Matej
> [...]
            >precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo.
            >Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co

          • Kostas
            Message 5 of 9 , Dec 6, 2012
              > No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout.

              Jak to presne myslis?