Re: [Czechlist] Re: Kritická poznámka k FineReader u 11

  • Alena Rysková 2e
    Message 1 of 9 , Dec 6, 2012
      No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo. Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co (tabulka/text/obr).
      Alena

      Message 2 of 9 , Dec 6, 2012
        Dpbry den,
        take mam FR 11, dost si s nim vyhraju, samozrejme se nacteny soubor hned take natahne do Wordu, proste ten wordovsky soubor zavru bez ulozeni a na obrazovce mam soubor nacteny do FR a mohu si libovolne volit oblasti cteni, potom zvolim ,,nacist" a kdyz jsem spokojena s nahledem, tak ,,prevest do Wordu". Nekdy se to pri slozitejsi strukture nepovede hned napoprve, pri druhem pokusu to vetsinou vyjde.

        Zdravi

        Eva Horejsi

> [...]
        Alena

        > A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tim, ze levy sloupec je to

        -----
        Zprava neobsahuje viry.
        Zkontrolovano AVG - www.avg.cz
        Verze: 2013.0.2793 / Virova baze: 2629/5896 - Datum vydani: 15.11.2012 Interni Virova databaze je zastarala.

      • Alena Rysková 2e
        Message 3 of 9 , Dec 6, 2012
          Dobrý den,
          no to ja delam taky, ale proste mi prisla osmicka sikovnejsi, nechci treba ani vsechny stranky a tak. Taky jsem mela pocit, ze tahle verze by mela rozlisovat, co je zahlavi a zapati, ale porad se mi to vsechno cte jako text. No nic, budu si s tim muset pohrat. A plakat na jinem hrobe, ted mi to hazelo nejake divne hlasky, tak si na radu prodejce jdu stahnout novou verzi.
          Alena

          -----
          Zprava neobsahuje viry.
          Zkontrolovano AVG - www.avg.cz
          Verze: 2013.0.2793 / Virova baze: 2629/5896 - Datum vydani: 15.11.2012 Interni Virova databaze je zastarala.

        • Eva Horejsii
          Message 4 of 9 , Dec 6, 2012
            To mate pravdu, ze nerozlisuje zahlavi a zapati mi taky vadi a pritom inzeruji, ze to jde, tak to asi neumim nebo nevim.

            Zdravi

            Eva Horejsi

            -----
[...]

          • (no author)
            Message 5 of 9 , Dec 6, 2012
              To musi byt nejaka chyba, ne? Urcite to jde nejak zaridit - mam 7cku,
              tam to jde jak rikas, a nedovedu si predstavit, ze by to
              zmenili/zrusili..

              Kdyby neslo tak to vzdycky jde potom upravit, zmenit bloky ktere
              nevyhovuji (vymazat, zmenit zpusob nacteni, zmenit velikost atd.) a
              stranku nacist znovu.. Ja vetsinou necham poprve nacist automaticky a
              az pokud jsou problemy tak bud predelavam nebo zacnu od nuly rucne...
              obecne byvaji problemy u skenovanych pdfek s rucne psanymi poznamkami,
              podpisy atd.. a pak u formatove slozitych veci s mnoha sloupci a s
              inverznim pismem atd..

              Ja nikdy neupgradoval protoze mi ty zmeny/zlepseni pripadaly
              zanedbatelne (naposled jsem zkoumal v 10) - taky jsem se naucil vetsinu
              veci nejak obejit a vyresit v 7cce - muze nekdo aktualne (kdo nedavno
              upgradoval a ma to v pameti) srovnat v 7/8 (tam nebyl takovy rozdil) a
              v 10/11??

              Dik

              Matej
> [...]
              >precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo.
              >Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co

            • Kostas
              Message 6 of 9 , Dec 6, 2012
                > No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout.

                Jak to presne myslis?