Re: Kritická poznámka k FineReaderu 11

  • Kostas
    Message 1 of 9 , Dec 5, 2012
      Zajimavy napad. Priste to zkusim.

      > A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tím, ze levy sloupec je to
      > cislovani a pravy vlastni text.
      >
      > M.

    • Alena Rysková 2e
      Message 2 of 9 , Dec 6, 2012
        No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo. Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co (tabulka/text/obr).
        Alena

        > A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tím, ze levy sloupec je to
        > cislovani a pravy vlastni text.
        >
        > M.

      • Eva Horejsii
        Message 3 of 9 , Dec 6, 2012
          Dpbry den,
          take mam FR 11, dost si s nim vyhraju, samozrejme se nacteny soubor hned take natahne do Wordu, proste ten wordovsky soubor zavru bez ulozeni a na obrazovce mam soubor nacteny do FR a mohu si libovolne volit oblasti cteni, potom zvolim ,,nacist" a kdyz jsem spokojena s nahledem, tak ,,prevest do Wordu". Nekdy se to pri slozitejsi strukture nepovede hned napoprve, pri druhem pokusu to vetsinou vyjde.

          Zdravi

          Eva Horejsi

> [...]
          Alena

          > A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tim, ze levy sloupec je to

          -----
          Zprava neobsahuje viry.
          Zkontrolovano AVG - www.avg.cz
          Verze: 2013.0.2793 / Virova baze: 2629/5896 - Datum vydani: 15.11.2012 Interni Virova databaze je zastarala.

        • Alena Rysková 2e
          Message 4 of 9 , Dec 6, 2012
            Dobrý den,
            no to ja delam taky, ale proste mi prisla osmicka sikovnejsi, nechci treba ani vsechny stranky a tak. Taky jsem mela pocit, ze tahle verze by mela rozlisovat, co je zahlavi a zapati, ale porad se mi to vsechno cte jako text. No nic, budu si s tim muset pohrat. A plakat na jinem hrobe, ted mi to hazelo nejake divne hlasky, tak si na radu prodejce jdu stahnout novou verzi.
            Alena

            -----

            Message 5 of 9 , Dec 6, 2012
              To mate pravdu, ze nerozlisuje zahlavi a zapati mi taky vadi a pritom inzeruji, ze to jde, tak to asi neumim nebo nevim.

              Zdravi

              Eva Horejsi

              -----
[...]

            • (no author)
              Message 6 of 9 , Dec 6, 2012
                To musi byt nejaka chyba, ne? Urcite to jde nejak zaridit - mam 7cku,
                tam to jde jak rikas, a nedovedu si predstavit, ze by to
                zmenili/zrusili..

                Kdyby neslo tak to vzdycky jde potom upravit, zmenit bloky ktere
                nevyhovuji (vymazat, zmenit zpusob nacteni, zmenit velikost atd.) a
                stranku nacist znovu.. Ja vetsinou necham poprve nacist automaticky a
                az pokud jsou problemy tak bud predelavam nebo zacnu od nuly rucne...
                obecne byvaji problemy u skenovanych pdfek s rucne psanymi poznamkami,
                podpisy atd.. a pak u formatove slozitych veci s mnoha sloupci a s
                inverznim pismem atd..

                Ja nikdy neupgradoval protoze mi ty zmeny/zlepseni pripadaly
                zanedbatelne (naposled jsem zkoumal v 10) - taky jsem se naucil vetsinu
                veci nejak obejit a vyresit v 7cce - muze nekdo aktualne (kdo nedavno
                upgradoval a ma to v pameti) srovnat v 7/8 (tam nebyl takovy rozdil) a
                v 10/11??

                Dik

                Matej
> [...]
                >precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo.
                >Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co

              • Kostas
                Message 7 of 9 , Dec 6, 2012
                  > No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout.

                  Jak to presne myslis?