Re: [Czechlist] Kritická poznámka k Fin eReaderu 11

    Message 1 of 9 , Dec 5, 2012
      A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tím, ze levy sloupec je to
      cislovani a pravy vlastni text.

      M.

      Dne 5.12.2012 23:42, Kostas napsal(a):

      > Tedy skutecne, na to kolikata verze produktu uz to je, nechape ze
      > existuje cislovani odstavcu, napø. v patentech. Cisla odstavcu v PDF
      > vyzmizikuju a ejhle, bez ohledu na to co je v hlavicce nebo zapati, FR
      > vytvori velmi kvalitni Word. Jen kdybych nemuzel zmizikovat ty cisla
      > odstavcu.
      >
      > K.

    • Kostas
      Message 2 of 9 , Dec 5, 2012
        Zajimavy napad. Priste to zkusim.

        > A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tím, ze levy sloupec je to
        > cislovani a pravy vlastni text.
        >
        > M.

      • Alena Rysková 2e
        Message 3 of 9 , Dec 6, 2012
          No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo. Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co (tabulka/text/obr).
          Alena

          > A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tím, ze levy sloupec je to
          > cislovani a pravy vlastni text.
          >
          > M.

        • Eva Horejsii
          Message 4 of 9 , Dec 6, 2012
            Dpbry den,
            take mam FR 11, dost si s nim vyhraju, samozrejme se nacteny soubor hned take natahne do Wordu, proste ten wordovsky soubor zavru bez ulozeni a na obrazovce mam soubor nacteny do FR a mohu si libovolne volit oblasti cteni, potom zvolim ,,nacist" a kdyz jsem spokojena s nahledem, tak ,,prevest do Wordu". Nekdy se to pri slozitejsi strukture nepovede hned napoprve, pri druhem pokusu to vetsinou vyjde.

            Zdravi

            Eva Horejsi

> [...]
            Alena

            > A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tim, ze levy sloupec je to

            -----
            Zprava neobsahuje viry.
            Zkontrolovano AVG - www.avg.cz
            Verze: 2013.0.2793 / Virova baze: 2629/5896 - Datum vydani: 15.11.2012 Interni Virova databaze je zastarala.

          • Alena Rysková 2e
            Message 5 of 9 , Dec 6, 2012
              Dobrý den,
              no to ja delam taky, ale proste mi prisla osmicka sikovnejsi, nechci treba ani vsechny stranky a tak. Taky jsem mela pocit, ze tahle verze by mela rozlisovat, co je zahlavi a zapati, ale porad se mi to vsechno cte jako text. No nic, budu si s tim muset pohrat. A plakat na jinem hrobe, ted mi to hazelo nejake divne hlasky, tak si na radu prodejce jdu stahnout novou verzi.
              Alena

              -----

              Message 6 of 9 , Dec 6, 2012
                To mate pravdu, ze nerozlisuje zahlavi a zapati mi taky vadi a pritom inzeruji, ze to jde, tak to asi neumim nebo nevim.

                Zdravi

                Eva Horejsi

                -----
[...]

              • (no author)
                Message 7 of 9 , Dec 6, 2012
                  To musi byt nejaka chyba, ne? Urcite to jde nejak zaridit - mam 7cku,
                  tam to jde jak rikas, a nedovedu si predstavit, ze by to
                  zmenili/zrusili..

                  Kdyby neslo tak to vzdycky jde potom upravit, zmenit bloky ktere
                  nevyhovuji (vymazat, zmenit zpusob nacteni, zmenit velikost atd.) a
                  stranku nacist znovu.. Ja vetsinou necham poprve nacist automaticky a
                  az pokud jsou problemy tak bud predelavam nebo zacnu od nuly rucne...
                  obecne byvaji problemy u skenovanych pdfek s rucne psanymi poznamkami,
                  podpisy atd.. a pak u formatove slozitych veci s mnoha sloupci a s
                  inverznim pismem atd..

                  Ja nikdy neupgradoval protoze mi ty zmeny/zlepseni pripadaly
                  zanedbatelne (naposled jsem zkoumal v 10) - taky jsem se naucil vetsinu
                  veci nejak obejit a vyresit v 7cce - muze nekdo aktualne (kdo nedavno
                  upgradoval a ma to v pameti) srovnat v 7/8 (tam nebyl takovy rozdil) a
                  v 10/11??

                  Dik

                  Matej
> [...]
                  >precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo.
                  >Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co

                • Kostas
                  Message 8 of 9 , Dec 6, 2012
                    > No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout.

                    Jak to presne myslis?