Kritická poznámka k FineReaderu 11

  • Kostas
    Message 1 of 9 , Dec 5, 2012
      Tedy skutecne, na to kolikata verze produktu uz to je, nechape ze existuje cislovani odstavcu, napø. v patentech. Cisla odstavcu v PDF vyzmizikuju a ejhle, bez ohledu na to co je v hlavicce nebo zapati, FR vytvori velmi kvalitni Word. Jen kdybych nemuzel zmizikovat ty cisla odstavcu.

      Message 2 of 9 , Dec 5, 2012
        A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tím, ze levy sloupec je to
        cislovani a pravy vlastni text.

        M.

        Dne 5.12.2012 23:42, Kostas napsal(a):

> [...]
        > vyzmizikuju a ejhle, bez ohledu na to co je v hlavicce nebo zapati, FR
        > vytvori velmi kvalitni Word. Jen kdybych nemuzel zmizikovat ty cisla

      • Kostas
        Message 3 of 9 , Dec 5, 2012
          Zajimavy napad. Priste to zkusim.

          > A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tím, ze levy sloupec je to
          > cislovani a pravy vlastni text.
          >
          > M.

        • Alena Rysková 2e
          Message 4 of 9 , Dec 6, 2012
            No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo. Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co (tabulka/text/obr).
            Alena

            > A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tím, ze levy sloupec je to
            > cislovani a pravy vlastni text.
            >
            > M.

          • Eva Horejsii
            Message 5 of 9 , Dec 6, 2012
              Dpbry den,
              take mam FR 11, dost si s nim vyhraju, samozrejme se nacteny soubor hned take natahne do Wordu, proste ten wordovsky soubor zavru bez ulozeni a na obrazovce mam soubor nacteny do FR a mohu si libovolne volit oblasti cteni, potom zvolim ,,nacist" a kdyz jsem spokojena s nahledem, tak ,,prevest do Wordu". Nekdy se to pri slozitejsi strukture nepovede hned napoprve, pri druhem pokusu to vetsinou vyjde.

              Zdravi

              Eva Horejsi

> [...]
              Alena

              > A nejde ten blok zformatovat jako tabulka? S tim, ze levy sloupec je to

              -----
              Zprava neobsahuje viry.
              Zkontrolovano AVG - www.avg.cz
              Verze: 2013.0.2793 / Virova baze: 2629/5896 - Datum vydani: 15.11.2012 Interni Virova databaze je zastarala.

            • Alena Rysková 2e
              Message 6 of 9 , Dec 6, 2012
                Dobrý den,
                no to ja delam taky, ale proste mi prisla osmicka sikovnejsi, nechci treba ani vsechny stranky a tak. Taky jsem mela pocit, ze tahle verze by mela rozlisovat, co je zahlavi a zapati, ale porad se mi to vsechno cte jako text. No nic, budu si s tim muset pohrat. A plakat na jinem hrobe, ted mi to hazelo nejake divne hlasky, tak si na radu prodejce jdu stahnout novou verzi.
                Alena

                -----

                Message 7 of 9 , Dec 6, 2012
                  To mate pravdu, ze nerozlisuje zahlavi a zapati mi taky vadi a pritom inzeruji, ze to jde, tak to asi neumim nebo nevim.

                  Zdravi

                  Eva Horejsi

                  -----
[...]

                • (no author)
                  Message 8 of 9 , Dec 6, 2012
                    To musi byt nejaka chyba, ne? Urcite to jde nejak zaridit - mam 7cku,
                    tam to jde jak rikas, a nedovedu si predstavit, ze by to
                    zmenili/zrusili..

                    Kdyby neslo tak to vzdycky jde potom upravit, zmenit bloky ktere
                    nevyhovuji (vymazat, zmenit zpusob nacteni, zmenit velikost atd.) a
                    stranku nacist znovu.. Ja vetsinou necham poprve nacist automaticky a
                    az pokud jsou problemy tak bud predelavam nebo zacnu od nuly rucne...
                    obecne byvaji problemy u skenovanych pdfek s rucne psanymi poznamkami,
                    podpisy atd.. a pak u formatove slozitych veci s mnoha sloupci a s
                    inverznim pismem atd..

                    Ja nikdy neupgradoval protoze mi ty zmeny/zlepseni pripadaly
                    zanedbatelne (naposled jsem zkoumal v 10) - taky jsem se naucil vetsinu
                    veci nejak obejit a vyresit v 7cce - muze nekdo aktualne (kdo nedavno
                    upgradoval a ma to v pameti) srovnat v 7/8 (tam nebyl takovy rozdil) a
                    v 10/11??

                    Dik

                    Matej
> [...]
                    >precte a neumim to nikde vypnout. Ted mam 11, u stare osmicky to slo.
                    >Vetsinou si chci sama oznacit, co se ma cist a jako co

                  • Kostas
                    Message 9 of 9 , Dec 6, 2012
                      > No mne spis stve, ze nedokazu jen natahnout soubor, ze mi ho to hned precte a neumim to nikde vypnout.

                      Jak to presne myslis?