Syntakticky a semanticky parser v prekladaci

  • Milan
    Message 1 of 1 , Dec 5, 2012
      Pred rokem (11/2011) jsem testoval, jestli je v PC Translatoru uplatnen parsing pouze pri prekladu podle slovniku nebo nebo i pri uprave nabidky z weboveho prekladace.

      Spolecnost ABBYY tehdy prezentovala projekt Comprendo.
      (V unoru 2012 vysel o Comprandu obdivny clanek a v diskuzi byl uveden odkaz na clanek o MT z roku 2007.)
      Na konec jsem pripojil glosar s akronymy z oboru prekladacu.

      Vysledek testovani je videt v nasledujici prezentaci:

      http://www.condak.net/machine_t/cs/comprendo/cs/00.html

      Milan