RE: [Czechlist] Re: DOTAZ

    Message 1 of 6 , Dec 2, 2012
      Dcera chodila do Caledonian School – tedy jedna z těch lacinjěších škol – a mohu říci, že kurz byl dobrý

      sarka

      Message 2 of 6 , Dec 2, 2012
        Děkuji Lence a Šárcek syn se nakonec rozhodl podle lokality pro Jazykovou školu Spěváček, tak snad bude spokojený.
        Karel

        Message 3 of 6 , Dec 2, 2012
          To je toho, co má ptačí agenturu?

          s.

          Message 4 of 6 , Dec 2, 2012
            Ne. To je fakt pana Spevacka. Neznam jejich jazykovou skolu, ale
            prilezitostne jsem pro ne tlumocil a v tomto smeru fungujou velmi seriozne.

            M.

            Message 5 of 6 , Dec 6, 2012
              Tak dík za info, kokám, že se mi ta ptačí havět nějak plete

              Sarka