FW: [Czechlist] Re: DOTAZ

  • ferstl@volny.cz
    Message 1 of 6 , Dec 2, 2012
      Spolupracuju s Cambridge ESOL v oblasti marketingu a obecne lze rict, ze by kazda solidni skola v Praze mela pripravovat na tyto zkousky v primerene kvalite - je to uz jakysi standard. Akcent je urcite dobra volba, delala jsem pres ne DELTA, dbaji na kvalitu, ale jsou nesmirne drazi.
      Další kvalitni a draha volba je British Council. Nebala bych se ale ani Channel Crossings, Glossa, Caledonian School, English Link - rozhodujte pak podle lokality a ceny, nemela by Vas zklamat ani jedna.
      Lenka

      Message 2 of 6 , Dec 2, 2012
        Dcera chodila do Caledonian School – tedy jedna z těch lacinjěších škol – a mohu říci, že kurz byl dobrý

        sarka

        --- In Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> , Karel Navrátil <knavratil@...> wrote:

> [...]

        Zpráva neobsahuje viry.
        Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
        Verze: 2012.0.2221 / Virová báze: 2634/5430 - Datum vydání: 1.12.2012

      • "Karel Navrátil"
        Message 3 of 6 , Dec 2, 2012
          Děkuji Lence a Šárcek syn se nakonec rozhodl podle lokality pro Jazykovou školu Spěváček, tak snad bude spokojený.
          Karel

          Message 4 of 6 , Dec 2, 2012
            To je toho, co má ptačí agenturu?

            s.

            Message 5 of 6 , Dec 2, 2012
              Ne. To je fakt pana Spevacka. Neznam jejich jazykovou skolu, ale
              prilezitostne jsem pro ne tlumocil a v tomto smeru fungujou velmi seriozne.

              M.

              Message 6 of 6 , Dec 6, 2012
                Tak dík za info, kokám, že se mi ta ptačí havět nějak plete

                Sarka