Re: [Czechlist] seznam států

    Message 1 of 7 , Nov 26, 2012
      Kdy� si vygoogluje� to ISO, najde� to aktu�ln� - tohle je star� asi 6 let
      (ale mo�n�, �e se nic nezm�nilo).

      Message 2 of 7 , Nov 26, 2012
        Dekuji

        Message 3 of 7 , Nov 26, 2012
          No, nic moc, teď mi došlo, že Ty potřebuješ české názvy, a ty tady nejsou.
          Hledám dál.
          H.

          Message 4 of 7 , Nov 26, 2012
            Message 5 of 7 , Nov 26, 2012
              je to na strankach JTP -
              http://www.jtpunion.org/spip/article.php3?id_article=3290

              Dne 26.11.2012 14:48, Jan Culka napsal(a):
              > No, nic moc, teď mi došlo, že Ty potřebuješ české názvy, a ty tady nejsou.
              > Hledám dál.
              > H.

            • zora.jackman
              Message 6 of 7 , Nov 26, 2012
                Europa, Urad pro publikace, 1.9.2012:
                http://publications.europa.eu/code/cs/cs-5000500.htm
                - a spousta dalsich uzitecnych informaci.

                ZORA