seznam států

    Message 1 of 7 , Nov 26, 2012
      Zdravim,

      neporadi mi nekdo, kde najdu aktualni seznam oficialnich nazvu statu v
      cestine? Napr. nevim, zda je spravne Moldavsko nebo Moldavie, zda se
      zeme jmenuje Alzirsko nebo Alzir.

      Dekuji moc
      Hanka
      Message 2 of 7 , Nov 26, 2012
        Kdy� si vygoogluje� to ISO, najde� to aktu�ln� - tohle je star� asi 6 let
        (ale mo�n�, �e se nic nezm�nilo).

        Message 3 of 7 , Nov 26, 2012
          Dekuji

          Message 4 of 7 , Nov 26, 2012
            No, nic moc, teď mi došlo, že Ty potřebuješ české názvy, a ty tady nejsou.
            Hledám dál.
            H.

            Message 5 of 7 , Nov 26, 2012
              Message 6 of 7 , Nov 26, 2012
                je to na strankach JTP -
                http://www.jtpunion.org/spip/article.php3?id_article=3290

                Dne 26.11.2012 14:48, Jan Culka napsal(a):
                > No, nic moc, teď mi došlo, že Ty potřebuješ české názvy, a ty tady nejsou.
                > Hledám dál.
                > H.

              • zora.jackman
                Message 7 of 7 , Nov 26, 2012
                  Europa, Urad pro publikace, 1.9.2012:
                  http://publications.europa.eu/code/cs/cs-5000500.htm
                  - a spousta dalsich uzitecnych informaci.

                  ZORA