Re: [Preklady] Podekovani za Jeronyma

  • Mira Hudakova
    Message 1 of 4 , Nov 19, 2012
      Tiez sa pripajam k podakovaniu Petrovi Kautskemu a ostatnym kolegom z Prahy,
      ktori s bravurou zvladli organizacne aj inak pripravu aj priebeh dvojdnoveho
      maratonu tohtorocneho Hieronyma.

      Bolo to zaujimave a som rada, ze som sa zase mohla zucastnit - a tiez
      stretnut s kolegami a kolegynami.
      Kto tam nebol, moze len lutovat...

      Zo zamracenej Ivanky pri Dunaji vsetkych zdravi

      Mira Hudakova
      Message 2 of 4 , Nov 26, 2012
        Letos jsem to bohuzel nestihl ale posledne jsem se tam zucastnil na velmi zajimavem seminari usporadanem firmou Orange Tree, kde jsme probrali v detailu pravnicky text a jeho preklad s lektorem narocnym ale empatickym (takhle byl popsan v letaku - ale byl opravdu moc sikovny).

        Znam jednu absolventku jejich prekladatelskych kurzu, ktera si je nemuze vynachvalit.

        http://www.orangetree.cz/

        S pozdravem,

        M.