Re: Podekovani za Jeronyma

  • Milan
    Message 1 of 4 , Nov 19, 2012
      Ahoj,
      krome funkcionaru JTP a nekolika znamych jsem nepotkal nektere kmenove navstevniky, jako treba Martina. Asi jsem si vybiral jine prednasky nez oni. Byl bych rad na dvou prednaskach soucasne. Fyzicky to neslo. Sem tam jsem poradil svym byvalym posluchacum, kteri se na mne obrratili na chodbe .
      Podekovani rozsiruji i na ostatni organizatory, prednasejici a vystavovatele.
      Milan

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, Martin Janda <martinjanda@...> wrote:

      > Ahoj,
      >

      > vrele diky Petrovi Kautskemu za skvele zorganizovani a oddirigovani
      > letosniho Jeronyma. Nikde nic neskripalo, vsechno bezelo podle planu a
      > prednasky byly zajimave. Kdo jste nebyl, muzu smele doporucit udelat si
      > cas priste, stoji to za to....
      >
      > Martin

    • Mira Hudakova
      Message 2 of 4 , Nov 19, 2012
        Tiez sa pripajam k podakovaniu Petrovi Kautskemu a ostatnym kolegom z Prahy,
        ktori s bravurou zvladli organizacne aj inak pripravu aj priebeh dvojdnoveho
        maratonu tohtorocneho Hieronyma.

        Bolo to zaujimave a som rada, ze som sa zase mohla zucastnit - a tiez
        stretnut s kolegami a kolegynami.
        Kto tam nebol, moze len lutovat...

        Zo zamracenej Ivanky pri Dunaji vsetkych zdravi

        Mira Hudakova
> [...]
        > letosniho Jeronyma. Nikde nic neskripalo, vsechno bezelo podle planu a
        > prednasky byly zajimave. Kdo jste nebyl, muzu smele doporucit udelat si

      • Melvyn
        Message 3 of 4 , Nov 26, 2012
          Letos jsem to bohuzel nestihl ale posledne jsem se tam zucastnil na velmi zajimavem seminari usporadanem firmou Orange Tree, kde jsme probrali v detailu pravnicky text a jeho preklad s lektorem narocnym ale empatickym (takhle byl popsan v letaku - ale byl opravdu moc sikovny).

          Znam jednu absolventku jejich prekladatelskych kurzu, ktera si je nemuze vynachvalit.

          http://www.orangetree.cz/

          S pozdravem,

          M.