Prekladatelska hospoda uz tento ctvrtek, 8.11.

  • martinjanda@volny.cz
    Message 1 of 1 , Nov 6, 2012
      Ahoj,

      mam spatne svedomi, protoze jsem par lidem slibil, ze bude tenhle tyden hospoda. Takze to plnim, objednal jsem na ctvrtek svuj oblibeny Hamtam. Omlouvam se, ze je to tak kach, ale nejak nestiham a melo to pry byt jeste tenhle tyden. Dejte prosim vedet, staci i offlist, at zkoriguju velikost objednaneho stolu.

      Zakladni data: HamTam, Voronezska 19, Praha 10, web: www : www.hamtam.cz .
      Zamluveno je na me jmeno od 19.00. Pro zavile kuraky a jeste zavilejsi astmatiky jen pripominam, ze hospoda je nekuracka (aspon do 22.00 a vetsinou i potom).

      Tesi se

      Nejroztomilejší online farmářská hra, FARMERAMA, je zpět. Vychovejte si stáj plnou roztomilých mláďátek a zjistíte, jaká to může být zábava. Zahrát si můžete na http://bit.ly/MpPSuL