Re: Streaking

  • wustpisk
    Message 1 of 5 , Oct 12, 2012
      streaking

      http://biology.about.com/od/biologylabhowtos/ht/streak-a-bacterial-culture.htm
      :)

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@...> wrote:

      > Poradte mi prosim nejvhodnejsi preklad "streaking" pri kultivaci v mikrobiologii. Diky predem.
      > Petr Adamek

    • Melvyn
      Message 2 of 5 , Oct 12, 2012
        > --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@> wrote:
        > >
        > > Poradte mi prosim nejvhodnejsi preklad "streaking" pri kultivaci v mikrobiologii. Diky predem.

        Krizovy rozter?

        http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=13451

        The purity of the bacterial
        culture was verified with the help of streaking.

        Kontrola cistoty bakterialni kultury byla overena
        krízovym rozterem.

        S pozdravem,

        M.
      • wustpisk
        Message 3 of 5 , Oct 12, 2012
          Sorry - I thought it was the other way around. My mistake. I have also seen it left as 'streaking' in Czech, but definitely 'rozter' as per Melvyn, or 'rozetreni'

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@...> wrote:

          > Poradte mi prosim nejvhodnejsi preklad "streaking" pri kultivaci v mikrobiologii. Diky predem.
          > Petr Adamek

        • Petr
          Message 4 of 5 , Oct 12, 2012
            Diky. Videl jsem take (na)carkovani, ale nejsem si jist, jestli je to totez.
            Petr